donderdag 25 januari 2024

Condoleance

 Hallo allemaal,

De moeilijkste momenten in het leven zijn misschien wel de momenten dat een kaartje het meest gewaardeerd wordt: rondom een overlijden van iemand die heel dierbaar is/was. Met de scalopmal heb ik 2 eenvoudige condoleancekaartjes gemaakt. Op zulke kaarten moet niet te veel vind ik... De bloem is een recente van Tiny. Bij de linker heb ik de rechthoek waar de bloem opgeplakt is, verhoogt met foam en bij de rechter heb ik de tekst verhoogd. Geeft net iets extra's, maar toch weer niet te veel extra's voor deze gelegenheid...


Marianne Design
Designpapier: PK9180
Tekststempel: CS1041
Bloem: LR0819
Rechthoek: LR0841

Fijne donderdag & tot blogs!

Creatieve groetjes,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaarten, Lisanne
    Hopelijk heb je ze niet nodig
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 mooie troostrijke kaarten maakte je Lisanne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide heel erg mooi !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten Lisanne!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, deze kaarten. En ze worden zeer gewaardeerd. Ik maakte er vandaag 3....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige en stijlvolle condoleancekaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, meer hebben deze kaarten niet nodig om troost te bieden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie condoleance kaarten met passende tekst.

    BeantwoordenVerwijderen