vrijdag 26 januari 2024

Liefs

 Hallo allemaal,

Misschien heb je vandaag in je favoriete (web)hobbywinkel het al gezien dat de nieuwe Marianne Design collectie er weer ligt. Ik ben er al mee aan de slag gegaan met inspiratie van Ellen: ik vond het zo leuk hoe ze de stickermal op een cirkel had verwerkt, dat ik er een hele andere variant mee gemaakt heb. De tak bovenaan is een nieuwe mal van Marleen en het rupsje en de cocon zitten bij de nieuwe vlindermal van Eline. Dat zal wel weer een hardloper worden, want vlinders kun je op bijna alle kaarten wel gebruiken... Ik heb nog wat hartjes uit de hartjesstans van de vorige collectie gebruikt en ook een plaatje van vorige maand...  


Hieronder nog een foto waarop je kunt zien hoe ik de mal op de cirkel heb gelegd om het uit te stansen:

Marianne Design:
Stickermal: LR0839
Plaatje: VK9607
Rups en cocon: COL1538
Bloementak: COL1539
Tekststempel: CS1157
Hartjes: LR0844
Designpapier: PB7066, PK9177

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Lisanne, jij weet al goed raad met de nieuwe spulletjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, mooie kleuren heb je gekozen. Lang leve Blogger zodat we elkaar nog jaren kunnen inspireren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ziet het eruit en wat een leuk papier en een veel zijdige snijmal heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuk hè dat je bij elkaar zo inspiratie op kan doen, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik gebruik ook wel eens delen van stansen of stempels. Jij hebt er een prachtige kaart mee gemaakt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Lisanne
    Leuke details!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lisanne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Super Lente achtig.
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten allemaal met die nieuwe materialen!! En zulke leuke kleurtjes. De lente roept gewoon.
    Ben benieuwd wat je nog meer voor moois gaat maken.
    Ik ben zelf bezig met die nieuwe cirkellayout. Die is ook tof.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen