maandag 8 januari 2024

Heel veel warme Wintergroetjes

Hallo allemaal,

Hebben degenen die op mijn verjaardags-/Kerstlijst staan inmiddels allemaal een kaart gekregen? Of is er iemand die nog niks heeft gehad? Als het goed is, is alles inmiddels bezorgd. Afgelopen zaterdag zijn er zelfs ook nog een paar bezorgd, terwijl die voor de Kerst al op de bus zijn gegaan! Maar ben blij dat ze zijn aangekomen en niet helemaal niet bezorgd zijn... Zelf heb ik zaterdag ook nog een paar kaarten uit blogland gehad, komende dagen ga ik even een gaatje vrij maken om jullie allemaal te bedanken en ze hier even laten zien op de blog. Ook deze 2 kaartjes heb ik als Kerstkaarten verstuurd: lijken erg op elkaar en toch kleine verschillen...


Marianne Design
Postzegelmal: COL1532
Tag: CR1576
Tekst: CS1105
Plaatje: IT615
Wegwijzer: LR0778
Dorpjes: LR0777

Fijne maandag en tot morgen met nog meer Kerstkaarten van 2023!

Creatieve groetjes,
Lisanne

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten met de winterse landschapjes. Jou kerstkaart hangt hier al een tijdje te pronken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaartjes, Lisanne
    Ik had je gemaild maar dat zul je wel hebben gezien
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enige kaarten zijn het! En ik heb van 1 iemand gehoord dat de kaart niet bezorgd is. Wel balen hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen