maandag 14 oktober 2024

Christmas bakery

 Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht! Het was (en is af en toe) nog steeds best een heftige tijd (je kind pijn zien lijden wil je gewoon niet, helemaal als ze zo klein zijn...), maar we gaan de draad weer oppakken. Vandaag weer een nieuw kaartje!

Met de nieuwe Marianne Design maak je de leukste en lekkerste Kerstcreaties. De achtergrondvellen van Marleen zijn erg leuk met de diertjes, maar je kunt ze ook zonder diertjes gebruiken op je kaart en daar heb ik een voorbeeld mee gemaakt. Ik heb de achtergrond in drieën gesneden en vervolgens op een gevouwen kaart verwerkt. De stickers heb ik gemat met de ronde malletjes en verder de lampjes met glitterpapier en een paar koekjes erop verwerkt.



Marianne Design
Koekjes: COL15565
Lampjes: CR1672
Stickerrondjes: CR1667
Achtergrond: AK0096
Stickers: CA3198
Glitterpapier: CA3181
Dessinpapier: PK9195

Een fijne maandag en tot blogs!

Creatieve groetjes,
Lisanne

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie kaart gemaakt met deze mooie materialen. Leuk dat je een succesvolle dag had met het demonstreren. Ik had je ook al gemist… begrijpelijk dat je hoofd niet naar de kaarten stond. wat een zorgen hadden jullie weer…. Gelukkig dat het meevalt. En te hopen dat de hoofdpijn minder gaat worden voor je dochter. Heel vervelend voor een kind wat wil spelen . Ik wens jullie alle goeds en sterkte nog. Fijn dat je
    weer kaarten kon maken een mooie afleiding… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kerstkaart met de keuken!
    Wat hebben jullie een ontzettende akelige tijd achter de rug en nog steeds eigenlijk. Hopelijk gaat die zenuwpijn in haar hoofd nog over want dat is wel heel vervelend voor haar. En je kind pijn zien lijden is vreselijk dan wil je het meteen overnemen maar dat gaat helaas niet.
    Fijn dat je weer een beetje kan knutselen.
    Heel veel sterkte en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen