zaterdag 27 juli 2024

Sneeuwpop

 Hallo allemaal,

En de laatste van de 3 borduurpatronen voor het Marianne Magazine mag natuurlijk ook niet ontbreken op de blog... Dat is deze geworden met de sneeuwpop! Weer gemaakt met hetzelfde knipvel, dessinpapier, stempel en afwerking van enamel dots. Vind je dat te druk met geborduurde hoeken, dan kun je natuurlijk dat ook allemaal weglaten en alleen een witte oplegkaart op een rode kaart plakken. Het witte vierkant zou je dan i.p.v. 12,5 cm 13 cm groot kunnen maken, zodat je basis 13,5 cm blijft.


Dat waren de borduurtjes voor nu even! Komende weken eerst wat scrapcreaties en tussendoor ga ik wel aan het borduren, maar dan alweer voor het nieuwe Marianne Magazine wat over 3 maanden uitkomt... Dat blijft nog even een verrassing!

Fijn, zonnig vakantieweekend!

Creatieve groetjes,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi borduurkaartje met de leuke sneeuwpop en leuke details, had ze alle drie in de Marianne gezien leuk hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtkaart, Lisanne
    Knap gemaakt, leuk met die sneeuwpop
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige borduurkaarten heb je gemaakt, ik zag ze al in het blad van Marianne.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dhr. Pedro is direct in pure lening en project(en) financiering privé/bedrijven die toegang zoeken tot fondsen op de kapitaalmarkt. Neem contact op met dhr. Pedro via e-mail: pedroloanss@gmail.com chat ook met hem via WhatsApp-berichten: +393510140339 Ze hebben me geholpen met een lening van 720.000,00 euro om mijn bedrijf te verbeteren. Het was gemakkelijk en snel toen ik de lening aanvroeg toen het moeilijk werd met mijn bedrijf. Dhr. Pedro heeft me zonder vertraging een lening verstrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurde kaart. Ik heb ook de andere twee nog even bewonderd. Leuk dat je het borduren met een stansje combineert. Ik borduur vooral in de zomer wel kaarten. Dit kun je lekker buiten doen.

    BeantwoordenVerwijderen