donderdag 25 juli 2024

Kerst borduren

 Hallo allemaal,

Wie mij al lang volgt, weet dat het kaartenmaken bij mij begon met borduren. Na jaren weinig geborduurd te hebben, heb ik onlangs de draad weer opgepakt. Dit keer niet alleen met borduren, maar ook met het maken van eigen patronen voor het Marianne Magazine! Dit is het allereerste patroon met kaart geworden. Ik heb het borduren met dessinpapier en stansjes gecombineerd, omdat ik alleen een borduurtje vaak een beetje kaal vind. Als je de draad ook weer oppakt met borduren, laat het me weten, kom ik even kijken op je blog!


Alle info van de kaart en het patroon zijn in de nieuwe Marianne te vinden en op de download die eind van de week op de site van Marianne Design komt.

Creatieve groet,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met deze mooie geborduurde hoekjes een leuk patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! En ik ben ook in de vakantie weer begonnen met borduren, heerlijk zo buiten om te doen. Ik heb er laatst een kerstkaartje mee geplaatst.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geduld, dat heb ik nog nooit gedaan, borduren op een kaart. Ik vind het zo bijzonder! Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, Lisanne
    Deze tak van sport is aan mij niet besteed, ik maak er letterlijk een warboel van, daarom des te knapper vind ik het, dat je dit kunt!
    Heel leuk kaartje zo met dat mooie plaatje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje had hen al in de marianne gezien, leuk hoor om je eigen patroontjes te ontwerpen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen