maandag 5 augustus 2024

Sleetje rijden

 Hallo allemaal,

Voor de borduurliefhebsters staan mijn patronen nu als download op de Marianne Design website: Free-download-M63.pdf (mariannedesign.nl) Heel veel plezier ermee :) 

Zijn jullie nog fijn aan het vakantievieren? Hier was het een drukte van ziekenhuisbezoekjes en ook nog wat vakantievieren. We hopen dat de uitslagen nu positief gaan zijn en we het jaar vol ziekenhuisafspraken binnenkort kunnen gaan afsluiten! Voor Marianne Design mocht ik weer een blogbericht maken en deze keer met de slee. Ik heb het konijntje erin gezet: het sleetje zag je al veel bij plaatjes, even een ander ideetje. Het is ook leuk om er wat foamball clay bij te doen als sneeuw. Weer een kaartje voor de decembervoorraad! We zitten alweer in augustus, gaat weer snel...


Marianne Design
COL1463 (Eline's baby bunny)
CR1660 (Fijne Feestdagen vierkant by Marleen)
LR0872 (Sleigh)
PB7067 (Eline's Winter Dreams - A4)
AK0091 (Eline's Winter Dreams Backgrounds)
CA3172 (Metallic paper - A4 - Silver)
CA3181 (Snow paper A4)

Tot blogs!

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Een schattige kerstkaart met het konijntje in pasteltinten. Ik zal voor jullie duimen dat het vanaf nu toch beter mag gaan en er geen ziekenhuisbezoeken meer zullen zijn voorlopig. Geniet nog van de mooie zomerdagen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Lisanne
    Hopelijk gaat het beter!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart Lisanne. Echt heel erg leuk gedaan. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat superschattig! Mooi in deze kleurtjes.
    Oei, wat een heftige situatie kennelijk bij jullie, heel veel sterkte. Ik hoop op heel veel goed nieuws voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je met deze mooie materialen gemaakt.ik hoop dat alles goed bij jullie gaat……. Trijntje Wieland

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke kaart heb je gemakt met het sleeënde konijntje. En ik hoop ook dat het nu goed gaat allemaal! Je kunt het zo zat worden dat heen en weer geklep naar het ziekenhuis. Maar als het echt moet heb je weinig keus!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met het leuke konijntje in de slee. Hopelijk krijgen jullie een positieve uitslag van het ziekenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schatje deze Kerstkaart
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop
    ik hoop dat je positieve uitslagen krijgt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen