dinsdag 16 april 2024

Nog meer vlinders

 Hallo allemaal,

Nummer 3 van de 4 kaarten die ik voor The Collection #136 mocht maken laat ik vandaag aan jullie zien. De werkbeschrijving enzovoorts zijn ook *hier* terug te vinden op de website van Marianne Design. Toen ik de kleine 'kransen met bloemen' zag bij de grote shakerbloem wist ik eerst niet goed wat ik ermee kon. Na paar dagen ben ik door mijn mallenbakken gegaan en kwam ik deze lay-out tegen en kwam ik op het idee om de kransen zo op de cirkels te verwerken. De opdracht was ook om de vlinders en het knipvel te verwerken en zoals je ziet is alles op deze kaart terug te vinden. De vlinders heb ik 2 gestanst: 1x uit effen lichtblauw en 1x uit dessinpapier. De lijfjes heb ik op elkaar geplakt en daarop nog een keer het lijfje in het zwart. De vleugels kun je zo een beetje naar voren vouwen, zodat het 'echte vlinders' lijken, die van je kaart weg kunnen vliegen.


Marianne Design materialen:
Craftables: CR1653 (Shaker Flower – 65 mm), Creatables: LR0782 (Layout 4 Circles), LR0855 (Tiny’s Butterfly 1), LR0856 (Tiny’s Butterfly 2), Tekststempels: CS1136 (Lang zal je leven), Knipvel: EWK1285 (Gorgeous Paintings), Pretty Papers dessinpapier A4-bloc, dubbelzijdig: PB7066 (Eline’s Whitewash), Soft glitterpapier: CA3146 (blauw), Enamel dots: PL4526 (lichtblauw glitter) 

Tot de volgende kaart!

Creatieve groet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Lisanne
    Zo met die vlinders en cirkels
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met de vlinders, leuk gedaan de bloemenkransen rond de cirkels.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het mooi opgelost zo!
    Mooi kaartje met de grote vlinders
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Wat heb je dat weer mooi gemaakt zeg. Wauw. Echt tof. Een hele mooie kaart weer. bedankt voor de inspiratie.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke layoutmal, leuk hoe je de andere mallen ermee hebt gecombineerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie kaart, die vlinders staan prachrig op die bloemenkransjes, je hebt er mooi papier bij gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt prachtig, deze vlinders! De kaart is stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige voorbeeld kaart heb je gemaakt. En ook wil ik je hartelijk bedanken voor de prachtige kaart voor mijn verjaardag, die ik vandaag heb mogen ontvangen. Ik ben er erg blij mee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen