vrijdag 26 april 2024

Het is feest

 Hallo allemaal,

Het is feest, want de nieuwe collectie van Marianne Design is vandaag uitgekomen en wat voor een... een hele mooie! Van feestvarkens tot jampotten, van picknick tot strand... Een gevarieerde collectie met voor iedereen wat leuks! Voor mijn eerste opdracht voor Marianne Design mocht ik aan de slag met de (feest)varkens voor het Marianne Magazine, wat ook sinds vandaag in de winkel ligt en bij de abonnees als het goed is al op de mat is gevallen. Ik heb 3 verschillende kaarten hiermee gemaakt en een daarvan is deze. Hoe je de kaart maakt en wat ervoor gebruikt is, kun je terugvinden in het nieuwe Magazine. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe collectie vinden!


Alvast een fijne Koningsdag morgen!

Creatieve groetjes,
Lisanne

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige biggetjes , ja ik had ze gezien in de nieuwe Marianne ze zijn zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ren schattig kaartje Lisanne
    Die varkentjes zijn zo leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig feestje op je kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart Lisanne met de varkentjes, ik had hem inderdaad al gezien in het Magazine. Ook de andere twee zijn schattig. Ik ben daar al vanaf de allereerste op geabonneerd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen