dinsdag 9 april 2024

Kaartenmaken met Hammie

 Hallo allemaal,

Hammie de Hamster is niet alleen druk bezig geweest met schilderen, maar houdt ook net als jullie van kaartenmaken. Ik heb haar achter haar cuttlebug gezet en zoals je ziet heeft ze ook de nodige hobbyspulletjes. Ik heb de rechthoek in het geel ook uit effen blauw gestanst en daaruit heb ik de stickermal gestanst. 

Zometeen ga ik even een blogrondje doen: door de demodrukte en geplande operatie van de oudste was er even niet van gekomen. Gisteren had ik voor mezelf de tandarts gebeld, omdat ik last van een kies had en vanmorgen was er al een plekje, omdat er iemand afgebeld had: ik ging erheen met de verwachting dat een gat werd gevuld (had een gaatje in een kies zagen ze pas met controle op een foto), maar helaas: gaatje zat al op het bot en de zenuw en brak af met boren. Dus de kies werd getrokken! Ging gelukkig pijnloos en heel snel, als het herstel ook zo snel gaat :) Zo'n vervelend gevoel als die verdoving wegtrekt, maar goed: goede reden om weer eens tijd voor bloggen te nemen ;)


Marianne Design
Tag: CR1551
Stickermal: LR0839
Hamster: COL1489
Hobbyspullen: COL1544
Enamel dots: PL4531
Dessin papier: PK9188

Fijne dinsdag!

Creatieve groet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart me Hammie de hamster. Veel sterkte met je mond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de cirkelmal leuk tafereeltje met de hamster
    sterke met je mond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met Hammie !!!!!
    Sterkte met de mond !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart maakte je.
    Succes met alle drukte. En sterkte met je mond.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Lisanne,
    wat een lieve kaart met deze knutselende hamster. Heel veel sterkte met het herstel van de getrokken kies!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart, en nu een kies/tand armer...hopelijk trekt het gauw bij en heb je geen last meer.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuke labelkaart, zo leuk al die creativelingen die opeens op kaarten verschijnen overal.
    Oei, niet leuk dat het tandartsbezoek een andere wending kreeg, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een ontzettend leuke kaart! Ik ben helemaal fan van die knutseldingetjes! Zo enig! En ik heb gauw gekeken bij de nieuwe aankomende producten van MD. Gaaf!! De varkentjes zijn leuk, maar ik zag nog veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. te snel: hopelijk gaat het verder goed met jou en je oudste dochter!

      Verwijderen
  10. Ah wat leuk dat knutselende hamstertje, Lisanne
    Mooi gemaakt!
    Hopelijk niet al teveel napijn
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is prachtig met de knutselende hamster. Ik zit nog steeds te wachten op deze mooie mallen en papier. Hopelijk heb je niet teveel last van pijn na de getrokken kies, nu de verdoving er uit is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen