zaterdag 6 april 2024

Hamster de schilder

 Hallo allemaal,

Vandaag was de grote demodag bij HobbyVision en mocht ik mijn eerste demo geven. Het was een hele gezellige dag en ik had natuurlijk allemaal Marianne Design kaarten bij me. Ik zal ze de komende tijd hier ook op de blog laten zien. Een van de kaarten die veel bekeken (en gefotografeerd) is, is deze kaart met de schilderende hamster. Een heel eenvoudig modelletje: de basis is 16 x 16 cm, gerild op 3, 6 en 11 cm. Daarop 2 dubbele kaarten: een van 10,5 x 21 cm (gerild op 10,5 cm) en een van 4 x 21 cm (gerild op 10,5 cm). Zo leuk die hobbyspulletjes voor de diertjes: heb jij ze ook al?



Marianne Design
Designpapier: PK9188
Achtergrond: AK0093
Wolk: COL1543
Hamster: COL1489
Schilderaccessoires: COL1544
Verftube: LR0857

Fijn weekend!

Creatieve groet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met al die nieuwe spulletjes. Hier is het altijd wat langer wachten voor het geleverd wordt, nu heb ik alvast een mooi voorsmaakje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart Lisanne, ik snap wel dat die veel bekijks had.
    Leuk dat de demodag zo'n succes was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi tafereeltje met die leuke hamster, laat hem maar vlug verder doen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke hamster en het leuke model de schilderspullen zijn superleuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je een demo mocht doen! En je kaartjes zijn zo lief!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Fijn dat de demo zo goed bezocht is. Ik zag een leuk filmpje op Fb voorbijkomen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het goed ging! En je kaart is een plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattige kaart Lisanne
    Leuk dat de demo goed ging, voor herhaling wellicht?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen