vrijdag 14 oktober 2022

Blaadjes dwarrelen in de wind

 Hallo allemaal,

 Met de nieuwe appel van Dutch Doobadoo heb ik een herfstkaartje gemaakt, die vandaag ook op het HobbyVisionblog te zien is. Ik was samen met mijn moeder aan de knutsel en die kwam met het idee van het appeltje bij de egel en de mal van DDBD, bedankt voor de inspiratie mam ;) Veel herfstpapier is fel van kleur met geel, groen, maar ik wilde dit schudmateriaal met de paddenstoelen gebruiken en daar vond ik het niet mooi bijpassen. Het papier van oma's appeltaart van Dutch Doobadoo had wel mooie passende kleuren bij het schudmateriaal, dus de keus was snel gemaakt. Om het niet al te somber te laten worden in die bruintinten, heb ik er nog wat rood-witte paddenstoelen en groen gras bij gedaan.


Dutch Doobadoo
Appel: 473.005.031
Oma's appeltaart papier: 470.784.164

Marianne Design
Grote paddestoel: LR0770
Kleine paddestoelen: CR1603
Gras: LR0650
Egel: COL1516
Bladerencirkel: LR0774
Tekststempel: CS1104
Shakerblister: LR0032

Schudmateriaal: SQC-120

Fijne vrijdag & tot volgende week!

Hobbygroet,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart. Leuk dat de paddestoeltjes in het schudmateriaal ook terugkomen op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze herfst kaart, leuk vind ik het schudgedeelte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model van DDBD! Heel leuk herfstkaartje zo. Vooral het schudgedeelte is zo'n leuke toevoeging.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lisanne,
    Wat een ontzettend leuke kaart. Ik vind de egel zo schattig. Heerlijk hoor, die herfstkaartjes. Zo leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit appeltje Lisanne
    Ik vind het heel knap om met zo'n mal van DDBD te werken ik krijg het nooit helemaal gelijk, die van jou is zo mooi gelijk en strak!
    Ook heel leuk aangekleed en zelfs het schudmateriaal heeft minipaddenstoeltjes, hele mooie kaart vind ik dit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze leuke vorm. Ik vind het knap. Want het is best lastig om het allemaal netjes te krijgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de appel. leuk het schudgedeelte erbij leuke kleurtjes en details heb je erbij gebruikt en het egeltje steelt de show
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaartje. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof gemaakt met die leuke appel!! Pas mooi bij elkaar.
    Alvast een fijn weekend!!
    groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie is dit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat 'n mooie herfstkaart in deze gave vorm Lisanne, erg mooi gedaan dit. En wat heb je grappig schudmateriaal gebruikt met deze kleine paddestoeltjes, leuk!
    Fijn weekend alvast.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke "appeltjes"kaart. Mooi gedecoreerd met het egeltje, de paddenstoelen en het schuddeel. Erg leuk bijpassend schudmateriaal.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart is dit in de appelvorm. Je hebt hem zo leuk aangekleed. EN gezellig om met je moeder aan de knutsel te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super schattige herfstkaart heb je gemaakt met het egeltje en het schudgedeelte,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is deze leuk Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk kaartje Lisanne !
    En een heel leuk model ook .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen