dinsdag 26 januari 2021

VW-busje

 Hallo allemaal,

De retro VW-busjes blijven zo leuk! Ik ben er weer mee aan de knutsel gegaan met een blokje papier van Mintay en mal van Marianne Design. Ik heb deze kaart voor een andere kaartenmaakster gemaakt, die zelf ook zo'n geweldig busje heeft, rara voor wie deze kaart is gemaakt ;) Een oudere mal van DDBD heb ik gebruikt voor het model, even wat anders dan standaard vierkant of rechthoekig... Tegelijk is dit ook mijn reminder kaart voor de lopende challenge bij Creatief met Hobbyshop Daantje: een kaart of creatie met iets erop wat met de letter B begint. Nog 1 week en dan begint de volgende challenge alweer, doe je gezellig mee?


Gebruikte materialen:
DDBD: 470.713.327
Marianne Design: CreaTables LR0359, LR0388, LR0693
Mintay papers: MT-WAN-08, MT-FLO-01, MT-FLO-02

Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het vw busje.
    Ik kon helemaal niks met deze DDBD mal dus heb ik hem pas verkocht.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is geweldig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een super mooie kaart gemaakt. Heel leuk dat nostalgische busje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Wat een bijzonder kaartmodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa, wat is ie weer leuk!!!
    Het retro busje doet het altijd goed. Je hebt het super leuk verwerkt op je mooie kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, wel een ingewikkeld model. Maar je busje staat er prachtig op! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertof met de leuke VW bus.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart. Ik heb net lekker geshopt bij Daantje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een pracht van een kaart Lisanne. Heb je een bericht gestuurd via messenger. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart! Een heel leuk model en die VW-busjes blijven inderdaad mooi. Je kleurencombinatie is prachtig.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk modelletje. En ja zo maak ik die busjes ook het liefst. in een mooie lichtblauwe tint. Dat is zo echt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow super mooi deze VW bus! Prachtig gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen