woensdag 6 januari 2021

Challenge 2 - letter B

Hallo allemaal,

De tweede challenge van Creatief met Hobbyshop Daantje is van start gegaan. We gaan verder met de letter B en we willen daar bijvoorbeeld het volgende op je kaart zien:

(Volkswagen)busje, baby, beer, boek, boot, borduren, ballon, buggy, bakken/bakker, bier, bal, beterschap, bij, bloemen, bomen/boomstam, brief/brievenbus, breien, brocante, badeend, bank, BBQ, bergen, blokken, beestenboel (minimaal 4 verschillende dieren), bonbons, bouwen, bril, bruidspaar, buxus, bedeltje, bolletjeslint, beker, bestek...  of iets anders wat met een B begint

Ik heb voor borduren en een bloem gekozen, wat kies jij op jouw kaart?

DDBD: 470.713.162

Marianne Design
CrafTables: CR1478, CR1454
CreaTables: LR0247, LR0557, LR0683
Collectables: COL1341, COL1462
Papier: CA3138, CA3127 en PK7040

Ik ben benieuwd naar jullie kaarten! Ik zag dat er al 5 ingestuurd zijn, super! 

Hobbygroet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Die is erg leuk deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de mok. Wat leuk geborduurd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow een hele mooie kaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Lisanne. Mooi die geborduurde mok en die schaatsjes zijn er lief bij vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeldkaart Lisanne! Leuk hoe je al die B-tjes hebt gecombineerd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei leuk kaartje!!!
    Het geborduurde gansje geeft zo'n leuk effect.
    Ik zal eens in mijn hobbycollectie kijken, daar zit vast wel iets tussen met een 'B'.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje Lisanne! Leuk eendje op de schaats..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt als voorbeeld van de challenge.
    Zo leuk met het borduurtje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje! Ik heb ook een kaartje met een B gemaakt, ik plaats hem morgen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart en leuk model! De A is me niet meer gelukt, ga nu de B proberen!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen