zaterdag 16 januari 2021

Kalenderkaartjes

 Hallo allemaal,

Net voor Kerst kreeg m'n moeder corona en toen was ik nog bezig met de allerlaatste Kerstkaarten van 2020. Helaas kon ik toen een tijdje niet bij haar komen om ze af te maken en te versturen, daarom heb ik kalenderkaartjes gemaakt toen ze bijna beter was en die heb ik als nieuwjaarskaartjes gestuurd naar degenen, die ik nog geen Kerstkaart heb gestuurd. 


Gebruikte materialen:
Marianne Design: CrafTables: CR1439, stempel: CS1068
Card deco: CDEMC002

Deze kaartjes stuur ik in bij Ally's Angels

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Dat zijn toch heel gezellige kaartjes!
    Lastig dat het vurus zelfs de kerstkaarten kon blokkeren, maar gezondheid is zoveel belangrijker, goed om te lezen dat het met jullie weer goed gaat (dat maak ik uit je bericht op tenminste)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim van je! Ze zien er ook nog eens super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig Lissane de mijn hangt bij mij op de hobbykamer bij de laptop. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kalenders. Mooi gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk deze kaarten met kalendertjes, de ontvangers hebben er een heel jaar plezier van!
    Je wist al dat ik je verjaardagskaart had ontvangen, en ik moet je zeggen dat het een superleuke is, en ik er heel blij mee ben! Dank je wel Lisanne!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en super handig deze kalenderkaartjes. Ik gebruikte die kalendertjes heel lang geleden toen ik nog een kleuterklas had.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zijn ook heel leuk Lisanne en ik werd verwend met een iets ander en groter exemplaar...heel lief dat je mij een verjaardagskaartje hebt gestuurd! En ook een leuk nieuwtje erop nog van harte gefeliciteerd!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen