dinsdag 25 augustus 2020

Er ligt sneeuw

Hallo allemaal,

Bedankt voor al jullie leuke en lieve reacties op mijn afgelopen kaarten! Een feestje om te lezen! Door de warmte zat ik minder achter mijn laptop, maar hoop ook gauw weer bij jullie langs te komen en een reactie achter te laten. Respect hoor dat sommige trouwe bloggers ook met de warmte zo trouw blijven reageren!

Vandaag een kaartje wat al sinds vorig jaar onafgemaakt in mijn 'niet-af-doosje' lag. Het lukte maar niet om hem naar mijn zin af te krijgen: waar zou ik de tekst doen? En welke tekst? Nu er bij de Egel de uitdaging loopt van geen designpaiper dacht ik en nu moet ik hem maar eens afmaken. Inmiddels zijn er nieuwe banners en tekststempels en daarmee heb ik het afgemaakt. Een sneeuw embossingfolder, zodat de sneeuwvlokken op het plaatje weer terug komen en  verder afgewerkt met vogeltjes en een sneeuwpop: ik ben tevreden. Op naar de volgende Kerstkaart ;)


Marianne Design
Plaatje VK9568
CreaTables LR0444, LR0558, LR0607, LR0630, LR0631
Embossingfolder DF3419
Stempels CS1058, CS1036

Deze kaart doet mee met de wedstrijden van De Egel, Craftyhazelnut's Christmas Challenge, ABC Christmas Challenge (P for Pine Trees), Craftyhazelnut's Patterned Paper

Hobbygroet Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Lisanne. Heel leuk afgemaakt!. Soms blijft er wat onafgemaakt liggen.... Kan later weer eens goed van pas komen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kerstkaartje vind de sneeuwpop heel leuk!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar goed dat je hem hebt afgemaakt Lisanne, het is een mooierd!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De aanhouder wint! Bij mij was de kaart al lang in de prullenbak verdwenen. Als het niet lukt dan is het bij mij meteen gedaan. Maar je hebt er een mooie geheel van gemaakt. Je kunt hem ook nog linken op het blog van MD. Daar vragen we deze keer een kerstkaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou kaart is prachtig geworden Lisanne, laat ik dit plaatje van de week ook voor me hebben liggen, maar kon er niets mee bedenken, dus maar weer aan de kant gelegd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je je kaart alsnog af hebt gemaakt Lisanne. Het is een mooi tafereeltje geworden met die smullende vogeltjes en leuke sneeuwpoppen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuke kaart, en dat die zo lang moest blijven liggen. maar goed weer 1 van de onafgemaakte (die we allemaal hebben liggen) kaarten af. Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Lisanne! En inderdaad helemaal zonder DP. Dus perfect voor onze challenge bij de Egel. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie winterse kaart Lisanne!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk deze kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kerstkaart Lisanne een toppertje Wwooww
    Fijne donderdag en groetjes Epie
    DT52WTC week 35

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is toch nog erg leuk geworden deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I'm so glad you finished this - it's a beautiful Christmas card! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A great card - thanks for joining us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a sweet card!
    Thanks so much for playing with us at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen