woensdag 13 maart 2024

Narcissen

Hallo allemaal,

En weer een feestje in blogland: vandaag voor Anita! Van harte gefeliciteerd Anita en een hele fijne dag! Ik heb voor Anita een voorjaarskaartje gemaakt met narcissen in een ander model dan standaard vierkant... Ik kwam dit modelletje pas op Pinterest tegen en dacht dat is een leuke, alleen de maten pasten niet zo mooi bij de mallen die ik wilde gebruiken, dus heb ik ze aangepast. Als je ze wil weten, laat het maar weten, dan zet ik ze er binnenkort even bij. Het plaatje zit op een topvouwkaartje, die op de zijkanten is geplakt. Binnenin kun je dan je verjaardagswens schrijven.




Marianne Design
Plaatje: MB0213
Designpapier: PK9175
Narcissen: LR0847
Vlinder: LR0747

Fijne woensdag!

Creatieve groet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige fleurige kaart voor Anita, die krijgt vandaag lekker veelpost zo te zien uit blogland!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en leuk model!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze schitterende kaart viel vandaag in mijn brievenbus! Het is zo'n leuk model. Lees graag hoe je hem gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf model en mooie tinten !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart met de mooie narcissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lente felicitatiekaart, Lisanne
    Wat een leuk model
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje!
    had ik je al bedankt voor je kaartje? Bij deze, hij is heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi,
    daar wordt je toch vrolijk van !!
    en een heel leuk patroon, waar ik ook wel graag een uitleg over wil .
    Alvast bedankt.

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen