vrijdag 29 maart 2024

Bedankt dat jij er altijd voor me bent

 Hallo allemaal,

De maandelijkse blogpost voor Marianne Design staat weer voor vandaag gepland en dit keer werd mij gevraagd om met de mooie cirkel van Anja aan de slag te gaan. Er waren al zoveel trouwkaarten mee voorbijgekomen, dat ik er een Mattie plaatje voor uitgezocht had voor de afwisseling. Het plaatje kleurt perfect bij het nieuwe dessinpapier (Ik schreef altijd designpapier, maar kwam er pas achter dat het dessinpapier moet zijn...). Op het plaatje zie je een grote blauwe strik om de bos bloemen en die heb ik met seambinding terug laten komen. Een beetje gewaagd, maar soms ook verrassend om even iets anders te doen.

Gebruikte materialen

LR0852 - Anja's elegant circle with hearts
CS1087 - Lieve teksten
MB0209 - Mattie's Mini's Bouquets
PK9187 - So lovely
PL4531 - Enamel dots pink glitter

Tot morgen met het laatste ei van de HobbyVision challenge!

Creatieve groet,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie mal en het mooie plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart maakte je voor MD. Zo mooi gedaan. Die mal van Anja is echt prachtig. Ik zie hem zo vaak voorbijkomen. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Lisanne! En ik zeg ook altijd designpapier....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe mooie kaart heb je met deze mooie mal gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Lisanne
    Mooie stanzen heb je gebruikt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart en wat een mooi detail die strik die terug komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Lisanne, heel elegant.

    BeantwoordenVerwijderen