zaterdag 9 maart 2024

Een pootje voor jou - Emily

 Hallo allemaal,

Eergisteren was Emily jarig uit blogland en zij maakt elke maand hele verschillende leuke creatieve boxen, met elke keer een creatieve opdracht: vandaar de doos! De schilderspullen zitten erbij, omdat Emily de mooiste mokken en andere voorwerpen stipt. De kat zag ik een paar keer op een foto voorbijkomen... Soms als ik iets 'persoonlijks' zie bij jullie en ik mijn hobbyagenda erbij heb, schrijf ik een aantal steekwoorden bij jullie verjaardagen en als het dan zo ver is, probeer ik daar iets mee te maken. Bij Emily deze keer heel veel steekwoorden op de kaart. De kaart is op haar verjaardag bezorgd, dat is natuurlijk het leukste op de dag zelf: een cadeautje in de brievenbus. Het modelletje is hetzelfde als de muizenkaart en die uitleg vind je *hier*.



*gebruikte materialen volgen: al een vraag? Stel hem gerust!

Fijn weekend & tot maandag met de kaart voor de volgende jarige in blogland: Caroline!

Creatieve groet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Gave kaart heb je gemaakt voor de jarige!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart voor Emily. Ja, ze is dol op katten en met penselen en verf weet ze zeker raad. Het is zo'n leuk modelletje, simpel maar toch verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuke met al de persoonlijke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat eenbleukerd dit kaartje, Lisanne
    Knap gemaakt zo toepasselijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor Emily.
    Helemaal toepasselijk ook. Leuk model en mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lisanne , wat een beauty !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart voor Emily en wat goed dat je steekwoorden opschrijft en naar aanleiding daarvan je kaartje maakt! Leuk model!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Lisanne,
    Het is zo'n leuke kaart, ik ben er echt heel blij mee. Leuk met die schilderspullen. Echt super tof gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen