zaterdag 23 maart 2024

Voor jou

 Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag was Ineke jarig en voor haar had ik maandag deze vogelkaart op de post gedaan. Ik had hem nog niet laten zien, want vandaag staat er een Spotlight op de Marianne Design site van de collectables die deze maand zijn uitgekomen en in dat rijtje mocht ook deze kaart staan. Het is hier even wat rustiger, omdat ik druk ben met kaarten voor de demo bij HobbyVision op 6 april in de winkel. Ik mag daar de nieuwe Marianne Design producten promoten. Ik kan je alvast verklappen dat de april collectie, die een dag er voor op 5 april uitkomt, ontzettend leuk is voor ons kaartenmaaksters :D Helaas mag ik nog niets verklappen, nog even geduld! Komt er van jullie toevallig 6 april ook naar HobbyVision? Mijn vogelhuisje mag ik al wel laten zien:


Marianne Design
Collectables Eline's Garden birds (COL1534)
Collectables Birdhouses by Marleen (COL1540)
Craftables Veel Liefs Cirkel by Marleen (CR1575)
Creatables Scalloped rectangles (LR0841)
Pretty Papers bloc So lovely (PK9187)
Enamel dots pink glitter (PL4531)

Fijn weekend!

Creatieve groet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Lisanne!
    Ik kan er helaas niet bijzijn vanwege ziekenhuisbezoeken....
    Ik zit op dit moment een beetje in de lappenmand en hoop er snel weer uit te zijn!
    Heel veel liefs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattige kaart heb je gemaakt met het vogelhuisje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo, blioj dat ik dat kaartje al kan bewoonderen op je blog, want, voor mij is het heus te ver om naar ginder te reizen.
    fijn weekend
    Tiine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart. Ik zou graag naar Hobbyvision komen, maar dat is helaas te ver reizen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh zo’n lief en zoet kaart Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke vogeltjes bij zijn mooie huisje, leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    helaas te ver voor mij om naar Rijssen te komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, Lisanne
    Leuk met dat zingende vogeltje
    Nee Rijssen is ook voor mij te ver...maar voor jou een fijne dag alvast!
    Liefs Martha
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eennheel mooie kaart in deze zachte kleuren, het vogeltje heeft een mooi gezellig huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Lisanne,
    Wat prachtig gedaan dat kaartje. Die kleurtjes zijn echt schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief kaartje in prachtige zachte kleuren.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen