maandag 13 november 2023

Een kaartje voor jou

 Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een kaartje! Deze week heb ik veel kaarten ingepland staan van de 'inhaalrace' ;) en wat Sinterklaascreaties. Hier nog een herfstkaartje die naar Ingrid uit België is gegaan die in september jarig was. Het plaatje is op een tekstcirkel van Marleen verwerkt en de andere stansjes zijn ook van Marianne Design. De lantaarn is eigenlijk een mal uit een strandcollectie, maar ik vond hem heel erg lijken op de lantaarn op het plaatje en daarom toch erbij verwerkt.


Marianne Design
Tekstcirkel: CR1635
Bladeren: CR1336
Pompoen: LR0431
Lantaarn: LR0533

Morgen ben ik jarig en er is al een stapeltje enveloppen gekomen, leuk! Tot morgen met weer een herfstkaart!

Creatieve groetjes,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi warm kaartje heb je gemaakt!
    Fijne dag morgen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je kaartje !
    Fijne dag morgen !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi herfstkaartje!! En tof dat die strandlantaarn er zo goed bij past.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige herfstkaartje Lisanne.
    Leuke details.
    Fijne verjaardag morgen
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel sfeervolle herfstkaart.
    Fijne dag morgen, hopelijk heb je mijn kaart ook tussen de stapel liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. allereerst van harte gefeliciteerd met je je verjaardag
    wat een mooi herfstkaartje heb je gemaakt met al de leuke details
    een fijn dag gewenst met veel post ik hoop dat je mijn kaartje hebt ontvangen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi herfstkaartje, Lisanne
    Van harte met je verjaardag, fijne dag, hopelijk heb je mijn kaart ook ontvangen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst van harte Gefeliciteerd met je verjaardag Lisanne en een gezellige dag vandaag! Je mooie kaartje heeft een warm sfeertje en mooi de lantaarns erbij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi deze kaart en gefeliciteerd, ik hoop dat je een gezellige dag hebt vandaag.
    Mijn kaart is al verstuurd, dus misschien al ontvangen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen