dinsdag 31 oktober 2023

Sleutelhangers

 Hallo allemaal,

Elly is in september al jarig geweest en om nog een verjaardagskaart te sturen vond ik het een beetje laat, dus ik heb er een 'algemene' kaart van gemaakt met een persoonlijk tintje. Op Facebook las ik dat ze samen met haar zus sleutelhangers spaart en haar lieve hondje Gizmo mist. Dus die 2 dingen gecombineerd op dit kaartje. De ronde sleutelhanger is gemaakt van de nieuwe kerstbal van Marianne Design: het hangertje heb ik niet op de voorkant, maar op de achterkant geplakt, zodat het rondje alleen nog er bovenuit komt. De kaart is 14 x 14 cm. De stroken zijn 3 x 19 cm en gerild op 2,5, 5, 15 en 16,5 cm. Dit modelletje is helemaal in en ik vond de grote maten wel erg groot worden voor dit kaartje en heb de maten zo aangepast.


Marianne Design
Sleutelhanger + sleutel: LR0523
Kerstbal: LR0830
Voor jou: CR1635
Alfabet: CR1594
Hond: COL1464

Creatieve groetjes,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Wat een toffe kaart met dat schattige hondje. Hij staat op een heel leuk modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart. Prachtig gedaan zo. Leuk hoe je de kerstbal heel anders gebruikt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Lisanne
    Wat schattig dat hondje met sleutelhanger, hier zal Elly erg blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een hele leuk kaart met dat hondje en de sleutelhanger,leuk model kaart ook.
    Hoop dat je vaatwasser snel gemaakt is dan heb je weer meer knutseltijd🤣
    Knutselgroetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief.
    Ik denk dat Elly hier héél blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi toepasselijk kaartje met de vrolijke hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi in dit leuke model en hier zal Elly vast blij mee zijn!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het schattige hondje leuk idee om zo een soort sleutelhanger te maken, leuk dp en een leuk patroon heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lieve persoonlijke kaart Lisanne. Tof dat je toch een kaart hebt gestuurd om de gemiste verjaardag goed te maken, ook al is dat geen "moeten" natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat 'n gave, toepasselijke kaart heb je gemaakt voor Elly, Lisanne. Zal ze echt blij mee zijn! Heel mooi gedaan zo.
    Fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart heb je gemaakt, en ook zo leuk gepersonaliseerd. Ik heb de kaart ook al eens gemaakt , maar vond hem inderdaad wel heel erg groot.
    Ik ga het zeker nog een keer maken met deze aangepaste maten want het model is erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen