vrijdag 20 oktober 2023

10 jaar (!) bloggen en een nieuwe HobbyVision challenge

 Hallo allemaal,

Opruimen is niet mijn meest favoriete klusje, maar wel een dagelijks iets, vooral nu met de kleintjes erbij ;) En dan kom je soms de leukste dingen tegen! Jullie zelfgemaakte post met verjaardagen en Kerst heb ik allemaal netjes bewaard en nog eens doorgekeken. Zo leuk! En ik kwam ook nog de kaarten tegen die ik 14 november 10 jaar geleden openmaakte toen ik 18 werd! Toen dacht ik wel even wow 10 jaar alweer... En ben terug gaan kijken op mijn oude blog: 21 maart 2013 heb ik daar het eerste blogbericht geschreven en dat betekent al ruim 10 jaar bloggen! En dat is ene jaar meer geweest dan het andere, omdat ik toen ook nog voor docent leerde, maar hobbyen is nooit gestopt en binnenkort nog een toffe uitdaging erbij! Als ik dat bekend mag maken, ga ik ook nog iets leuks erbij bedenken voor mijn verjaardag en die ruim 10 jaar bloggen, alleen nu eerst verder opruimen en even brainstormen voor iets tofs. Wordt vervolgd ;)


Maar eerst nog mijn DT-kaart voor HobbyVision waarbij een nieuwe challenge gestart is met een thema, waar dit keer echt iedereen wat mee kan: 'alles mag'! Ik zou zeggen, maak iets moois en doe gezellig mee! Ik heb de bloem weer uit crêpepapier gestanst en zo leuk hoe je dan ook de geëmboste nerven erin terug ziet...


Marianne Design
Background: CR1639
Designpapier: PB7067
Poinsettia: LR0833
Krul: LR0526
Tekst: LR0835
Enamel dots: PL4520

Fijne vrijdag en tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, en 10 jaar bloggen! Het is ook zo leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk te lezen zeg!! Mooie creaties laat je zien vandaag, nou ik ben nu al reuze benieuwd naar je uitdaging
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lisanne,
    Wat leuk om te lezen, we zijn in hetzelfde jaar begonnen met bloggen haha. Wat leuk. Mooie creaties laat je altijd zien, hopelijk blijf je dat nog lang doen. Leuke challenge van hobbyvision.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor 10 jaar bloggen en ik denk dat je eerste blogbericht in 2013 was ;-)
    Mooie kaart heb je gemaakt en ook ik ben benieuwd naar de nieuwe uitdaging!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart en alweer 10 jaar! In je blogberichtje staat 21 maart 2023 maar dat moet dan vast 2013 zijn...
    Ik ben benieuwd wat je voor leuks je verder voor ons in petto hebt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Lisanne
    Ja de tijd vliegt, soms kan ik het zelf niet bij houden, denk nog steeds dat ik 60 ben, maar inmiddels ben ik 64, hihihi
    Je kaart met bloem is erg mooi en wat een leuke foto in lijstje, benieuwd wat je uitdaging wordt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Lisanne.
    Al 10 jaar een blog , wat een tijd.
    Gefeliciteerd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik ben benieuwd wat voor leuks je gaat doen. Ik vind je kaart erg mooi. Heb de bloem ook besteld .. toch mooi om er een eenvoudige kerstkaart mee te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 10-jarig blog jubileum. Leuke kaart met de foto van 10 jaar geleden. Je kerstkaart is prachtig met de poinsettia, het geeft een heel mooi effect die bloem van crêpepapier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je 10 jaar bloggen, leuke creatie heb je geplaatst ben benieuwd wat er gaat gebeuren binnenkort.
    wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt met de opengewerkte mal en de mooie bloem
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk die kaart met de foto van 10 jaar geleden en je nieuwe kaartje is ook heel erg mooi!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart, en van harte met je 10 jarige blog jubileum..
    Heerlijk he om in oude post rond te snuffelen, vaak komt er van opruimen dan niets meer.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 10 jaar bloggen. Leuk om je oude post eens door de snuffelen en ook deze mooie kaart van 10 jaar geleden tegen te komen. Je kerstkaart is ook heel geslaagd met de mooie poinsettia en achtergrond mal. Ik ben benieuwd naar je nieuwe uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat 'n leuke post heb je Lisanne, zo zie je dat 'time flies'.. 😊 Hele mooie kaart van toen en een hele mooie kaart van nu!
    Fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je die kaart nog bewaard hebt. En je andere kaart is ook erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is alweer een hele tijd 10 jaar! Leuk om terug te zien lijkt mij, al die mooie gemaakte kaarten. Je kaart voor HV is prachtig! Mooie poinsettia!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk al 10 jaar bloggen, ja de tijd gaat snel. Ik zag dat ikzelf in 2011 begonnen ben met bloggen, nog nooit bij stil gestaan. Ik ben benieuwd wat voor nieuwtje je ons gaat vertellen. Een prachtige kaart met een mooie foto. Je kerstkaart is ook schitterend.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waar blijft de tijd..10 jaar verder en 2 mooie kinderen rijker 💨
    Je kerstkaart is prachtig, ik ben dol op poinsettia’s en deze mooie roze is dan ook een schoonheid 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je jubileum, tijd vliegt voorbij...en je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt ik hou er wel van.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wist helemaal niet dat ji een blog had, en dat al 10 jaar, ben meteen volger geworden. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik kom vaker langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Komt me heel bekend voor, hihi time flies hè!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen