vrijdag 13 oktober 2023

Merry Christmas

 Hallo allemaal,

De maanden vliegen voorbij en het is alweer oktober, dus de hoogste tijd om de Kerstkaartenvoorraad nog aan te vullen. Ik heb met de nieuwste producten van Marianne Design een ronde Kerstkaart gemaakt. Ik vind het nieuwe papierblok erg mooi in de roze-blauw-paars tinten. Even iets anders dan de standaard Kerstkleuren rood-groen-goud. De nieuwe poinsettia en amaryllis vind ik vrij groot, maar in zo'n tekstcirkel komen ze best mooi uit. Op en om de amaryllis heb ik nog wat rhinestones en enamel dots geplakt als afwerking en een haakje bovenaan, zodat de ontvangster de kaart kan ophangen met een wasknijpertje aan een lijntje of prikkertje op een prikbord bijvoorbeeld.


Marianne Design
Amaryllis: LR0834
Enamel dots: PL4526
Rhinestones: CA3136, CA3188
Tekstcirkel: CR1595
Designpapier: PB7067
Haakje: CR1507

Fijne vrijdag en tot de volgende kaart!

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lisanne,
    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt zeg. Echt Heel erg gaaf met deze kleuren zo. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp, de leuke malletjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Ik heb het blok ook maar nog iet mee gewerkt. De kleuren zijn prachtig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kersthanger, Lisanne
    Heel mooi gemaakt in mooie kleuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met deze mooie bloem. Ik laat deze maar even in de winkel.. het papier heb ik wel besteld.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n mooie kerstbal Lisanne, je kunt hem ook nog in de kerstboom hangen! 😊
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kerstbal met de ronde tekstmal en de mooie bloem.

    BeantwoordenVerwijderen