zaterdag 18 november 2023

Een fijn Sinterklaasfeest gewenst

 Hallo allemaal,

Misschien kijk je wel eens op de site van Marianne Design en daar is ook een blog te vinden met de creaties van DT-leden. Als je mijn vorige bericht (ook met foto's van jullie verjaardagspost) hebt gezien, dan heb je ook het nieuwtje gelezen dat ik in het DT van Marianne Design ben gevraagd en daar ook voorbeelden voor ga maken. Mijn eerste creatie kwam gisteren op het blog en daar vind je ook alle info m.b.t. gebruikte materialen en hoe je de kaart maakt. Ik heb met de P van Pakjes(avond) en Pietjes een kaartje gemaakt met de konijnenpietjes, die cadeautjes uit de kar naar het dak tillen om alles voor te bereiden voor de schoenen die gezet worden.


Wil je nog meer Sinterklaasinspiratie, vandaag is er een nieuwe blogpost met heel veel Sintcreaties op de site van Marianne Design. Mijn creatie daarvoor plaats ik maandag hier, 2 blogposten op een dag is een beetje veel en zo is het een beetje verdeeld. Doen jullie ook nog iets met Sinterklaas? Hier begint het weer een beetje nu er weer kleine kinderen zijn... Kan me voorstellen dat je zonder kleine kinderen in je omgeving er weinig tot niks mee hebt/aan doet. Wij deden er ook een aantal jaren niks aan: alleen speculaas eten, dat blijft lekker op z'n tijd.

Fijn weekend!

Creatieve groetjes,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje voor op het Md blog ja ik kijk daar regelmatig, er staan vaak leuke kaarten waarvan ik inspiratie op kan doen
    zo schattig de konijnepietjes met hun pakjes een leuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Lisanne
    Leuke sinterklaas creatie, zo vrolijk!
    Nee persoonlijk doen wij niet aan Sinterklaas, maar ik geef meestal wel wat geld aan de kinderen dan kunnen ze dat besteden naar eigen inzicht
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gemaakt zeg! Heel veel werk zit hierin.
    ja hoor, hier zijn we altijd sinterklaas blijven vieren hoe groot we ook waren. Nu met de kleintjes erbij en de overgrootoma's en opa is het zo al jaren erg gezellig. Straks naar de intocht!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart voor Sinterklaas. Gefeliciteerd met je nieuwe DT job. We gaan vast nog veel mooie creaties zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart en wat een eer dat je in het MD team zit!
    Knap dat je daar tijd voor hebt met 3 kleine kinderen.
    Wij doen niks aan Sinterklaas misschien als we ooit kleinkinderen krijgen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke Sinterklaas kaart heb je weer gemaakt. Wij doen hier nog wel aan Sinterklaas ondanks dat mijn kleinkinderen hier in Friesland al in de twintig zijn. Maar dan een spel met kleine cadeautjes. Gewoon een gezellige avond.En voor mijn kleinkinderen en achterkleinkinderen in Brabant, geef ik geld en kunnen zij het besteden of in hun spaarpot doen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was nog niet klaar ha ha....ja hier doen we ook niets meer aan de sinterklaas eten alleen nog speculaas, wat leuk dat je dt lid mag zijn voor marianne design gefeliciteerd hoor.
    Fijne week creatieve groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen