donderdag 17 november 2022

O denneboom

 Hallo allemaal,

De postbode heeft na mijn verjaardag nog eens 10 kaarten gebracht, super leuk! Het is hier nu zulk somber weer, ik krijg ze niet mooi op de foto. Morgenvroeg ga ik het nog een keer proberen en dan kom ik ze hier laten zien op de blog. Vandaag heb ik weer een Kerstkaart om te laten zien. Een slimline in dennenbomen sfeer: als je goed kijkt zie je dat in het schudmateriaal ook mini-dennenbomen zitten. De vogel en de slak zingen vrolijk 'O denneboom' en hebben al zin in de Kerst. Nog een paar weken en het is alweer zo ver! Nog snel aan de slag met de laatste Kerstkaarten. Hebben jullie ze allemaal al af?



Marianne Design
Slimline: CR1585
Tekststempel: EC0197
Denneboom: LR0787
Stempels: EC0196
Muzieknoten: LR0785
Designpapier: PB7065

Deze kaart stuur ik in bij 2 Sisters on the blog en 52 Weeks to Christmas

Fijne donderdag & tot ziens in blogland!

Hobbygroet,
Lisanne

24 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje is dit wat staan ze prachtig te zingen die twee, heerlijk bij de kerstboom zo gezellig.
    Hier hebben we genoeg kerstkaarten alles geteld en verdeeld...120 kaarten we hadden er nog 10 over...dus mooi alvast een beginnetje voor volgende kerst.
    Gezellig dat je ons vandaag weer een kerstkaart laat zien op de 52WTC blog.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige slimline kerstkaart heb je weer gemaakt. Ik ben gelukkig klaar met mijn kerstkaarten. Gelukkig al voordat ik ziek werd, want anders had ik stress gehad, en geen rust kunnen nemen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kerstkaart. En gezellig he al die verjaardagskaarten.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt Lisanne!
    Wat fijn dat er nog zoveel kaartjes voor je verjaardag kwamen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
    Ik heb ze voor dit jaar allemaal al af en zelfs al geschreven!
    Leuk dat je zoveel verjaardagskaarten hebt gehad.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Lisanne,
    Wat een leuke kaart zeg. Echt prachtig gedaan. Leuk met dat schudmateriaal. Leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen voor je verjaardag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze mooie materialen . D3 kaart van mijn moeder komt nog… ze is niet zo fit… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Lisanne!
    Wat leuk dat er nog zoveel kaartjes voor je verjaardag kwamen.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan en die slak en vogel zijn druk aan het zingen! Leuk hoor zo saampjes bij de boom! Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat er zo veel verjaardagspost is gekomen Lisanne, dat geeft echt een feestelijk gevoel hé? Ik zag hier in Blogland veel moois voor jou voorbij komen.
    De kerstkaart die je vandaag laat zien vind ik echt leuk, mooi met dat schudgedeelte bovenaan.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kaart, Lisanne! Gezellig dat je zoveel verjaardagspost had!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart met de zingende diertjes onder de boom. Het schudgedeelte maakt het extra feestelijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig kerstkaart, altijd leuk verjaardagspost, en zeker nu er nog post binnen komt is dat lang genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kerstkaart en wat een mooie kleuren heb je gebruikt Lisanne.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat is dat toch leuk om kaarten te krijgen he? Ze druppelen hier ook al binnen.
    Je kaartje is supermooi! Die boom is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart! leuk he om zoveel kaarten te mogen ontvangen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart met die leuke stempeltjes. Fijn dat je zo veel kaarten kreeg.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart! En ook het schudmateriaal is zo leuk erbij.
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie slimline kaart met de zingende diertjes en het leuke schudmateriaal
    gezellig dat je zoveel verjaardagspost heb gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart, Lisanne
    Leuk met dat schudgedeelte,
    ik heb 63 kaarten en ga gewoon vrolijk door, het hele jaar door ik vind het leuk om te maken en nu niet in de stress te zitten
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat 'n mooie boom op je leuke kaart Lisanne, ziet er heel fijn uit. En je bent goed bedacht in Blogland met zoveel kaarten, leuk voor je!
    Mooie dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie slimline !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goede morgen,
    ik zag je kaart en werd er vrolijk bij !
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen