zaterdag 21 mei 2022

Een poot voor jou

Hallo allemaal,

Margreet had pas een oproepje gedaan voor haar moeder en haar heb ik deze poezenkaart gestuurd. Ik had Margreet gevraagd waar haar moeder van hield, omdat ik het altijd leuk vind om voor iemand persoonlijk een kaartje te maken. De leuke pootjesmal weer eens voor de dag gehaald en wat groene plantjes erbij. 

Als je het ook leuk vindt (en tijd hebt) om iemand te verrassen met een kaart: mijn moeder is volgende week zondag jarig en hoopt dan de mijlpaal van 50 jaar te vieren. Als je haar adres zou willen, mail mij dan even op lisanneskaarten@gmail.com


Marianne Design
Plaatje: IT609
Pootjesmal: LR0754
Planten: CR1542
Tekststempel: CS1023

Een fijn weekend! Maandag ben ik er weer met het kaartje voor Linda die dan jarig is. Leuk hoor die contacten in blogland

Hobbygroet,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Lisanne, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart Lisanne, alles zo mooi gecombineerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Lisanne.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooi geheel gemaakt Lisanne, prachtige kaart zo.
    Fijne zonnige zondag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het leuke poezenplaatje en de ronde pootjesmal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke poezenkaart, Lisanne!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en lief gebaar om dit prachtige kaartje te sturen Lisanne! En ja hoor komt goed een kaartje voor je moeder....50 jaar is een mijlpaal! Super leuk dat je zo'n jonge moeder hebt!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen