dinsdag 31 mei 2022

Koekjes

Hallo allemaal,

Toen ik de snoepzak van Marleen zag bij verwachte producten, dacht ik eerst leuk een spuitzak voor bij de bakmaterialen en muizen, maar toen het uitgegeven was en ik de folder erbij zag, bleek het een snoepzak te zijn: ook leuk! Alleen gebruik ik zelf erg weinig kinderkaarten, dus wilde ik er iets mee maken wat ik ook naar volwassenen kan sturen. Tussen mijn mallen gezocht naar iets wat ook prima in een mooie zak verpakt kan worden en toen vond ik de koekjesmal. Lekkere koekjes als tussendoortje, wie houdt er niet van? Samen met het designpapierset 'Fleurige groetjes' is dit het resultaat geworden:


Marianne Design
Zak: PS8122
Designpapier: PK9177
Koekjes: LR0715

Hobbygroet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke snoepzak Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze snoepzak, Lisanne
    Ook de koekjes zijn leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kan heel erg goed, het is een goed gevulde koekzak geworden, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook leuk om de snoepzak zo te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke snoepzak, ik dacht trouwens ook dat het een spuitzak was!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yummie dat ziet er lekker euhm mooi uit Lisanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk om in deze verpakking koekjes te doen Lisanne maar als mega spuitzak kan natuurlijk ook, hihi Nog van harte gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lisanne,
    Wat een gave kaart zeg. heel leuk gedaan met al die koekjes. Heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke mal is dit Lisanne en je hebt hem fijn gevuld met je koekjes, altijd lekker! 😉
    Nog een mooie dag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor deze mooie snoepzak kaart die vandaag in de brievenbus lag Lisanne....heel mooi gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen