zaterdag 17 juli 2021

Watermeloen

 Hallo allemaal,

En de postbode bracht nog meer babypost: Wilma en Chantal dankjulliewel voor de lieve babykaartjes voor Jalise! We hebben al een gezellige lijn met kaarten in de woonkamer hangen, post blijft een feestje! Mooie hobby hebben wij om een ander blij te kunnen maken en zelf zoveel plezier te hebben in het maken van de kaarten...

De zomervakantie is voor velen al begonnen en sommigen kunnen wel op vakantie en anderen niet door de coronamaatregelen, maar met een heerlijke fruitsmoothie thuis, krijg je al snel een zomersgevoel. Ik heb een watermeloenenkaartje voor jullie vandaag:


Gebruikte materialen:
Syta van Gelderen: knipvel 160304
Reprint: At the Sea RPP030
Studio Light: SL-ES-CD14
Marianne Design creatables: LR0541, LR0667, LR0668 en tekststempel + banner: CS1058, CS1030

Deze kaart stuur ik in bij Creative Sketchy Girls en Kreativtanten

Voor degenen die al van hun vakantie genieten: fijne vakantie!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Heel leuk en vrolijk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Bij ons viel vandaag zelfs nog en kaart in de bus! Zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi deze kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk fris vrolijk kaartje Lisanne!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk en vrolijk kaartje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de fris en fruitige watermeloen drankjes zo heerlijk als je op een terrasje zit en geniet van de zon leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige zomerse creatie maakte je Lisanne! Fijn dat mijn kaartje bezorgd is,gezellige boel zo bij jullie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik las de postbode heeft nog meer babykaartjes gebracht ben ik terug gaan lezen en las ik dat je 25 juni bent bevallen van een dochter met de prachtige naam Jalise! Van harte Gefeliciteerd en geniet maar enorm van je kleine meissie! Als je mij je adres even door mailt, komt er natuurlijk nog een kaartje door de bus! Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik las de postbode heeft nog meer babykaartjes gebracht ben ik terug gaan lezen en las ik dat je 25 juni bent bevallen van een dochter met de prachtige naam Jalise! Van harte Gefeliciteerd en geniet maar enorm van je kleine meissie! Als je mij je adres even door mailt, komt er natuurlijk nog een kaartje door de bus! Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super gezellige zomerse kaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart Lisanne!! Heel gaaf afgewerkt en lekker zomers.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is prachtige zomerse kaart met dit mooie plaatje. Leuke afwerking met mooie details . Leuk dat jullie zoveel geboorte kaarten krijgen. Onze hobby is zeker. Leuk om anderen af en toe blij te maken met een kaart.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen