dinsdag 15 december 2020

Rendierkaarten

Hallo allemaal,

Wat een tegenvaller hè weer een lockdown? Maar goed, gezondheid voor alles! En juist in deze tijd hebben we een prachtige hobby, want nu kunnen we extra veel mensen blij maken met onze kaarten! Juist rondom Kerst is het leuk om veel post te krijgen en te versturen. Ik kwam een aantal Kerstkaarten te kort en was blij met de sketches die ik tegenkwam, o.a. die van de Egel. Ik heb 2 verschillende kaarten met dezelfde materialen gemaakt en die laat ik tegelijk zien vandaag. Ze begin vorige week al op de post gegaan, dus ga ik er vanuit dat ze al bezorgd zijn, maar... de post laat nog wel eens op zich wachten. 


Voor de variatie de sketch gekanteld: oogt heel anders hè? Papier uit hetzelfde blokje, maar toch een andere look.


Marianne Design
Papier: PB7040
CreaTables: LR0671
Collectables: COL1476
Stempels: CS1058, CS0991

Deze kaarten stuur ik in bij De Egel

Sterkte met volhouden tijdens de lockdown en hopelijk tot gauw in blogland!

Hobbygroet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en leuke kaartjes! Winkelen is er niet meer bij dus dan maar knutselen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide kaarten zijn leuk geworden, leuk om de sketch een kwartslag te draaien. We kunnen ons goed vermaken met de hobby.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag ze net op insta voorbijkomen. Ik vind ze zo leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn twee hele leuke kerstkaarten geworden Lisanne, de sketch gedraaid is ook heel leuk, ziet er meteen weer heel anders uit.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 2 hele leuke kaarten gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi je kaarten!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige kaartje zijn het geworden ook leuk om de sketch in de breedte te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind allebei de kaartjes erg mooi. Leuke combinatie van papier en mal. Inderdaad, een lockdown is niet zo leuk, maar gelukkig kan je je zinnen verzetten met 't maken van kaartjes.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beide kaarten zijn heel erg goed geslaagd.
    Wat een fijne sketch is het om nog even snel wat kaarten te maken en dat heb je heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaartjes en 1 kaart in het bijzonder want die heb ik mogen ontvangen,bedankt Lisanne
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker Lisanne, gezondheid voor alles...we houden vol!
    Ik lees overal wel kaartjes tekort en dat ondanks 52 weeks...hihi Ik herkende meteen de challenge van de Egel en je hebt 2 beeldige kaartjes gemaakt en de bovenste Rudolph is een hele aparte!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaarten voor de gevraagde sketch bij de Egel. Dank je wel dat je nogmaals meedoet met de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen