vrijdag 11 december 2020

Een speciaal Kerstberichtje

 Hallo allemaal,

Even snel een blogberichtje en dan weer snel verder met de Kerstkaarten. Een hele drukte, maar ook o zo leuk om te doen! Heb je al meegedaan met Creatief met Hobbyshop Daantje? Daar kun je €15,- shoptegoed winnen met een kaart of creatie met het thema letter A: de A van alles mag of iets wat met een A begint aap, arrenslee, ananas, arts, etc.. Ik heb deze kaart als voorbeeld gemaakt met een amaryllis erop. Dus heb je weinig tijd nu rond de Kersttijd, kun je dus ook gewoon een Kerstkaart insturen, omdat alles mag :) Ik hoop jullie kaarten daar te zien! :) 


Marianne Design
Plaatje: IT587
Papier: PK9128
CrafTables: CR1335, CR1387, CR1388 CR1478
CreaTables: LR0378, LR0442, LR0445, LR0539, LR0563
Gems: JU0938

Deze kaart stuur ik nog in bij Kreativtanten

Tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Lisanne! Er is nog genoeg tijd om mee te doen met de A... dus ik denk wel dat het me binnenkort lukt!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Lisanne!! Heel mooi geworden.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt voor de eerste challenge van Daantje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Lisanne,leuk model ook.
    Ik ben nog aan het zoeken naar een A....Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Lisanne, en ik ben ook nog zo druk aan het denken met die A..blijkt toch nog lastiger te zijn dan ik dacht.
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lisanne wat weer een prachtig voorbeeld voor de challenge, ik las je reactie ik zat zo met de letter A in mijn hoofd en alles mag dus daarom mijn kaart niet gelinkt, maar er komt misschien nog wel anders uit mijn handen. Fijn weekend
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart! Die klok blijft een mooie voor op de kerstkaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lisanne bedankt voor je prachtige kerstkaartje, hij viel net op de deurmat. De postbode komt bij mij steeds later. Het is hier al donker!
    Je kaartje hierboven is ook erg mooi. Ik heb al mee gedaan aan de challenge bij Daantje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeldkaart. Ik zeker nog proberen mee te doen.
    En bedankt voor je mooie kerstkaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie voorbeeld kaart met de mooie details erop
    mijn kaart staat er al
    dank je wel voor je je mooie kerstkaart die ik gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje Lisanne.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart Lisanne ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten. Die staat hier mooi Lisanne. Dank je wel. Zulke leuke details. Geweldig mooi gemaakt.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen