zaterdag 24 oktober 2020

Kerst

 Hallo allemaal,

Super leuk, de eerste 2 enveloppen lagen gisteren al op de deurmat van mijn verjaardagsactie. Achterop 1 van de enveloppen staat 'open op: 14 nov!' en dat ga ik ook doen, hoe nieuwsgierig ik ook ben ;) Gaat een hele opgave worden, omdat ik post altijd super leuk vind om te openen...


Post is met verjaardagen leuk, maar met Kerst ook. Ik loop een beetje achter met de Kerstkaartenvoorraad, vandaar dat ik er nu al weer 1 laat zien. Dit keer gemaakt met een sketch:


PION design: Christmas in Norway
Joy! Crafts: 6002/1508, 6002/1507, 6002/1145
Marianne Design: CS1069, CS1028

Deze kaart stuur ik in bij Tuesday Morning Sketches

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Haha, dat zal ik nog maar even wachten met de kaart versturen om je niet in verleiding te brengen;-) Het lijkt net een schilderijtje met dat tafereeltje op je kaart. Het is een prachtige kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje! Mooie kleuren zijn het.
    En ja, echte post is zoveel leuker! Zeker op je verjaardag. Bewaar je ze echt allemaal tot de dag zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart. Leuk dat je al post hebt gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tafereeltje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart heb je gemaakt!
    Super leuk dat er al kaarten op je liggen te wachten. Ik vond dat ook altijd leuk..en liet ze ook netjes dicht tot de dag zelf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat spannend he om te wachten maar des te leuker om ze allemaal op je verjaardag open te maken. wat een mooi kaartje heb je gemaakt met leuke details zo schattig die hertjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O dat is spannend wachten met openen.
    Je kerstkaart kaart is heel mooi!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de schets mooi verwerkt, Lisanne! Prachtige details!
    Bedankt voor je bijdrage bij TMS.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a gorgeous Christmas card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Those deer are darling and I love how you used the sketch. Glad you played along with us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om al post te ontvangen voor je verjaardag, wel lastig hè om die enveloppen dan nog dicht te laten :) Maar zo leuk om ze dan allemaal open te kunnen maken op je verjaardag! Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kerstkaart!! Heel stijlvol.
    En wat super dat je al verjaardagspost hebt liggen. Gaat mij helaas niet lukken maar er komt vast van allerlei moois bij je binnen. Geniet ervan!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen