dinsdag 20 oktober 2020

Dag zomer, hallo herfst

 Hallo allemaal,

Gisteren schreef ik tot woensdag, maar... vandaag is het al de 20e, dus een dagje eerder mag ik mijn volgende gastdesignerkaart laten zien. Bij Mijn Hobbyhonk Challenges is de uitdaging voor de komende maand een 'slimline card'. Voor mij de eerste keer en super leuk om te doen. Mijn kaart is 10,5 x 21 cm: het achtergrondplaatje heb ik schuin geplakt, zodat je iets meer van het patroon van het designpapier kunt zien. De kaart heb ik aangekleed met de leuke mol en eekhoorn van Marianne Design.


Marianne Design
Designpapier: PB7059
Plaatje: AK0081
Eekhoorn: COL1410
Gras: COL1488
Mandje: LR0677
Blaadjes (in mand): COL1489
Stans tekst: CS1058
Tekststempel: MM1631

Deze kaart doet mee met de wedstrijd van Knutsels & Kadootjes

Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Het is wel een hele leuke Lisanne, met meneer mol en eekhoorn.
    Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattige kaart.
    Groetjes, Chantal s

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met dit leuke tafereel. . Op dit model kun je heel wat kwijt en dat heb je goed gedaan. Jullie zijn weer helemaal op stoom met de hobby... leuk hoor. Ik heb er ook weer zin in... zal morgen weer eens wat doen... Groeten Trijntje.
    PS leuk dat je gd mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, daar is die kaart van jou! Hij is echt superleuk geworden Lisanne! Die beestjes zijn toch altijd zo leuk hé! We hebben heel verschillende kaarten gemaakt voor ons GD schap, maar dat is juist leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dan toch wat een leukerd. De diertjes hebben het zo te zien wel gezellig met elkaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart Lisanne. Zoveel moois op te zien.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart en leuke uitdaging. Dat is het ook voor mij. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is erg mooi, gezellig om naar te kijken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met die super leuke beestjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt heel schattig.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schattige slimline herfstkaartje, wat zijn die diertjes toch leuk he.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi herfsttafereeltje en grappig het bloemetje boven op de mol zijn kopje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje is dit geworden zeg, leuk zo met die diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezelligheid op je kaartje, met de mol en de eekhoorn, samen in het bos..Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gaaf herfsttafereeltje Lisanne! Mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf herfstkaartje, mooi tafereel!
    Bedankt voor je deelname aan onze bomen-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen