woensdag 9 september 2020

Babykaartje

Hallo allemaal,

Ik zag zoveel mooie lift-kaartjes voorbij komen dat ik ook zin kreeg om ermee aan de slag te gaan. Een babykaartje had ik al lang niet meer gemaakt, dus een goede reden om de Eline-stempels een keer uit de verpakking te halen. Met de ecoline brush markers heb ik de gezichtjes en pootjes een kleur gegeven.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Erg leuk om te lezen wat jullie van het schort en de boom vonden, dankjulliewel voor de reacties!


Marianne Design
Collectables: COL1444, COL1427
CrafTables: CR1444, CR1503
Papier: PB7051, CA3126
Stempels: EC0175

Deze kaart doet mee met de wedstrijden van Lift Challenge, Mijn Hobbyhonk en 4 Season Swap

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Wat lief is je kaartje heel leuk met de schaapjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief!! Schattig met de schaapjes! Dank je wel voor je deelname aan onze Liftchallenge, Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meedoet aan onze Liftchallenge! De schaapjes zijn schattig voor een geboorte kaartje. Mooie mix van papiertjes ook. Dank je wel voor deze Leuke inzending Lisanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel lief kaartje met die schattige schaapjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, dat is een leuke lift!! Ik heb het ook overwogen een geboortekaartje...maar het werd een beterschapskaartje, die had ik het eerst nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke llift Lisanne. Erg mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend lief, leuk kaartje heb je gemaakt.
    De schaapjes maken er echt een feestje van.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattig kaartje met de leuke schaapjes de lift challenge is erg populair zie hem ook steeds voorbij komen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag je kaartje al op Insta en vind hem zo lief!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superlief kaartje heb je gemaakt Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig en ook vrolijk met die schaapjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb heel veel lifts voorbij zien komen, maar deze is wel een héle leuke lift!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart, leuk modelletje met het doorkijkje!
    Dankjewel voor je deelname op het 4 Sesason blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen