dinsdag 15 september 2020

Voor jou!

Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik mezelf aan het uitdagen met wat 'modernere' kaartjes. Vandaag een kaart volgens de sketch van The Sketchy Challenges. Ik kwam dit plaatje van Syta tegen en vond het mooi bij het papierblok 'Nature' van Craft Senstations passen, dat de keus snel gemaakt was wat ik zou gebruiken. De kleurencombi blauw-bruin-perzikkleur vond ik erg mooi.


Gebruikte materialen:
Marianne Design: COL1398, CS0993
Joy! crafts/Noor! Design 6002/1302
Craft Sensations Designpad Nature

Deze kaart doet mee met de challenges van The Sketchy Challenges en Creative Sketchy Girls

Hobbygroet,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Lisanne. Heel mooi samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk om jezelf uit te blijven dagen Lisanne. Je hebt een mooie frisse kaart gemaakt. Leuk zoals je het plaatje en dessin-papier gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten en dat vlinderpapier is erg mooi. Geslaagde kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat een leuke sketch is dit en wat een leuke uitwerking heb jij ervan gemaakt Lisanne. Eens kijken of het me lukt om mee te doen,ik houd van deze sketches. Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi plaatje en leuk gecombineerd met de mooie papiertjes. Heel mooi , fris kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om jezelf uit te dagen! EN goed gelukt vind ik. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met de sketch

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat past alles mooi bij elkaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje Lisanne!! En voor heel veel gelegenheden te gebruiken. Handig!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen