zaterdag 3 februari 2024

50 biertje

 Hallo allemaal,

Er kwam een leuke opdracht van Marianne Design voor het volgende magazine, maar de materialen daarvoor werden wat laat aangeleverd, dus in 1 week tijd maar liefst 3 projectjes gemaakt! 2 hele leuke goed na te maken mini workshops heb ik uitgewerkt, maar... daarvoor moeten jullie nog even wachten tot eind maart... De digi-workshop van de XL-plaatjes is daardoor even blijven liggen en komt dan komende week. Wel heb ik nog een mannenkaartje voor jullie, voor een man die 50 is geworden. Ik heb weer eens een mix & match van nieuw en oudere materialen gebruikt... Ouder papier blijft ook mooi en zonde om dat te laten liggen! Een eenvoudig kaartje, maar op mannenkaarten moet ook niet zoveel...


Marianne Design
Designpapier: PK9169
50: CR1643
Stickermal: LR0839
Flessenopener: COL1482

Carlijn Design 'biertje': CDSN-0045

Een creatief weekend!

Creatieve groet,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met de nieuwe materialen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel een mooie stoere kaart zo !!!!
    Mooie stans !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stoere mannenkaart, Lisanne
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart Lisanne, heel geslaagd voor een man die graag voetbal kijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor in korte tijd 3 kaarten. Vooral als iets moet.
    Maar deze kaart is ook super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk deze mannenkaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Lisanne,
    Wat ontzettend leuk zo'n mannenkaart. Altijd wat lastiger vind ik haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof kaartje voor een man die 50 jaar wordt!! En ja ook gewoon je oudere papier blijven gebruiken. En je nieuwe ook. Ik ben jaren geleden soms zo zuinig geweest op papier en nu vind ik het niet meer zo mooi. Das gewoon jammer.
    Ben ook heel benieuwd naar je MD projecten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie mannenkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een echte mannenkaart, leuk hoor! Ik gebruik sinds lange tijd alleen nog maar materialen uit mijn voorraad en dat gaat nog steeds goed. De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat kaartjes maken niet op nr 1 staat wat mijn hobby's betreft.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen