dinsdag 6 februari 2024

Voor een bijzondere dag

 Hallo allemaal,

De dagen en weken vliegen voorbij: vandaag alweer tijd voor mijn maandelijkse blogpost op de Marianne Design site. Deze keer werd mij gevraagd om iets te maken met deze schattige konijntjes: wat zijn ze lief! Op de Marianne Design site kun je lezen hoe ik deze kaart heb gemaakt. De hartjes en wolkjes op de scalopmal heb ik geëmbost: het is gewoon een maskstencil, maar je kunt hem prima door je stans-embos-apparaat halen en dan krijg je de motiefjes geëmbost. Dit kaartje is als het goed is inmiddels bij Wies bezorgd. Zij maakt altijd de mooiste kaartjes met aparte modelletjes en stempels: dit is een niet zo ingewikkeld model, alleen de bovenkant van de voorkant af, zodat je de binnenkant ook deels ziet...


Marianne Design
CR1605 - Text labels
CR1648 - Fence
LR0841 - Scalloped rectangles
CS1128 - Lentegroetjes
CS1154 - Rabbit friends
PK9186 - Early Spring
PL4530 - Enamel dots - yellow glitter
PS8151 - Hearts
PS8152 - Clouds

Fijne dinsdag!

Creatieve groetjes,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Wat een super lief en leuk kaartje voor Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Lisanne !!!
    Ook je kleurkeuze !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje met deze lieve stempels en mooi gekleurd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dankjewel Lisanne, deze mooie kaart met lieve konijntje mocht ik ontvangen voor mijn verjaardag. (zie mijn blogpost van 30 januari.) Hij hangt tussen al mijn ontvangen kaarten in de kamer. 😀👍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg lief en deze kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar! Ja, aan dat soort momenten kun je zien hoe snel de tijd gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kaart met de konijntjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief kaartje met de konijntjes Lisanne. Wat een leuk dp en mooie kleurencombi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen