woensdag 25 mei 2022

Konijn

 Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was Linda uit blogland jarig en voor haar heb ik een kaartje met een Mattieplaatje gemaakt. Nu ik weet dat Majapapier er mooi bij past, ga ik ze meer gebruiken, want ze zijn wel erg mooi. De basis van de kaart is een Dutch Doobadoomal en de krul, rhine stones brons, bloemen, kaars, cirkel en tekst zijn weer van Marianne Design. Straks nog even het Kerstkaartje voor morgen op de foto zetten: vaak lukt het hier het beste om 's morgens gelijk de foto te maken, later op de dag worden de kleuren fletser. Ik vind dat foto's maken altijd wel een dingetje...


Dutch Doobadoo: 470.713.143

Marianne Design
Plaatje: MB
Bloemen: CR1358
Kaars: CR1426
Krul: LR0526
Cirkels: LR0552
Rhine stones brons: CA3154
Tekststempel: HT1603

Ik stuur de kaart in bij Double D

Hobbygroet,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt Lisanne, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschattig kaartje Lisanne, de kleuren matchen prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Lisanne
    Inderdaad passen de kleuren heel mooi bij elkaar
    Ik had ook altijd moeite met fotograferen, toen heb ik een fotostudiootje met Ledlicht aangeschaft en nu kan ik altijd de juiste foto's maken met het goede licht
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja super mooie combi van plaatje en papier.
    Een hele toffe kaart zo!!
    Fijn week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt, het designpapier past er echt goed bij.
    Ik vind het ook altijd zo moeilijk om goede foto's te maken ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, Lisanne. Het lieve plaatje en het mooie DP passen perfect bij elkaar. Toffe details. En onze kaarten komen vaak niet op z'n voordeligst uit op foto's. Helaas....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de leuke vorm wat een schattig plaatje heb je gebruikt en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart maakte je Lisanne, het DP past inderdaad perfect bij het mooie plaatje van Mattie. Mooi is die swirl ook! Knap gedaan.
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely beautiful! Love the shape & image! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Monochromatic’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    DOUBLE D CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaart beeldschoon met het mooie plaatje, waar de rsst van de kaart perfect bij past.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi kaartje. Alles past zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je voor Linda gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model en wat een mooie kleuren heb je voor deze kaart gebruikt.
    Ik heb ook vaak last om de kaarten goed op de foto te krijgen, in het echt zijn ze vaak mooier.
    Maar het bloggen blijft leuk en dus blijven we maar een goeie plek zoeken voor de foto's, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. How beautiful! Loving the soft earth tones and that sweet bunny image! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Monochromatic Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de kaart echt prachtig.
    In het echt is hij nog mooier, ik geniet ervan.
    Nogmaals hartelijk bedankt !!!
    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen