maandag 9 mei 2022

Fijne Moederdag + oproepje

Hallo allemaal,

Gisteren was het Moederdag en natuurlijk moest er nog iets gemaakt worden voor mijn moeder... Het is een nieuw cadeauzakje van Marianne Design geworden, gevuld met muskethartjes. Op het zakje en op het label heb ik een passende tekst gestempeld. Verschillende rhinestones en pareltjes her en der heb ik als afwerking gebruikt. Even wat lekkers voor tussendoor: ze zijn druk bezig met hun huis schilderen en opknappen, dus van bloggen komt er bij mijn moeder even weinig. Daarom denk ik ook niet dat ze het volgende leest:

29 mei, over 20 dagen, wordt ze alweer 50 jaar. Een mooie mijlpaal! Het lijkt me leuk om haar met verjaardagspost te verrassen! Heb je tijd en zin, stuur je dan ook een kaartje? Als je het wilt, maar haar adres niet hebt, mag je mailen naar lisanneskaarten@gmail.com 


Marianne Design
Zakje: LR0043
Gift bag topper: COL1509
Tekststempels: CS1091
Rhine stones: CA3155, CA3159
Parels: CA3132
Designpapier: PB7056

Fijne dag, geniet van het mooie zonnige weer en natuurlijk ook van onze gezellige, mooie hobby!

Hobbygroet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Een mooi cadeautje zo, het papier past heel goed bij de kleur van de sprinkels op de chocolaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah... wat lief zeg! Heel leuk cadeautje voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt en een kaart komt er aan, fijn dat ik nu weet dat ze 50 wordt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi cadeau zakje met de lekkere chocolaatjes wat heb je het leuk versierd, en natuurlijk gaat er een kaartje naar je moeder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief zakje voor je moeder Lisanne, wat zijn die cadeauzakjes leuk! Je hebt er een mooi presentje mee gemaakt. Een kaartje voor je moeder gaat helaas niet lukken vanwege de tijd momenteel.
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een super leuk en lekker zakje zo!! Echt heel leuk gedaan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kadozakje, Lisanne
    Mooi gemaakt en lekker!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk je kadozakje en het kaartje voor je moeder ligt hier al klaar!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellig moederdag kadootje heb je gemaakt, en ik stuur jouw moeder al enkele jaren een kaart met haar verjaardag, dus ook dit jaar gaat er een kaartje naar haar toe,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen