donderdag 3 maart 2022

Winter Wonderland

 Hallo allemaal,

Afgelopen weken ben ik elke keer aan het kijken wat heb ik eigenlijk allemaal nog aan hobbymaterialen? En zo kwam ik ook weer MajaDesign papier tegen wat ik mooi blijf vinden... Syta van Gelderen was altijd een van de stands op de beurzen waar we voor corona vaak even gingen kijken en kopen ;) Daar is ook dit mooie plaatje van... Joy! Crafts is inmiddels verkocht en levert geen nieuwe producten meer, maar de oudere blijven leuk. Een goud van oud kaartje! Zo zal ik er komende tijd nog wat laten zien: even de kast wat opruimen en een beetje opmaken, want echt opmaken gaat denk ik niet lukken met zoveel papier... Kennen jullie dat of maken jullie alles wel eerst op voordat je wat nieuws koopt?


Gebruikte materialen
Designapapier: MajaDesign 'Holiday in the Alps'
Plaatje: Syta van Gelderen 190703
Tekst: 6410/0104
Ski's: 6002/2048
Bergen: 6002/0283

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Hobbygroet,
Lisanne

24 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart vooral met de bergen, yep papier kopen wanneer je nog hebt 🙈.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en leuke details, ik heb vaak wel restje over en die bewaar ik in zakjes in een doos op mijn knutseltafel maar ik koop ook wel af en toe iets nieuws, maar ik doe vaak lang mee want ik maak veel CAS kaarten en dan heb je niet veel nodig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met leuk plaatje en mooi papier.
    Mijn voorraad papier is behoorlijk, maar als ik echt mooi papier zie, koop ik dat!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart weer. Echt prachtig. Leuk plaatje ook.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit winterse kaartje Lisanne
    Het dp is inderdaad geweldig!
    Nou ik koop er wel papier bij helemaal op raakt het nooit, toevallig van de week nog wat dp pakketten van Joy krafts gekocht
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige winterse kaart met het plaatje, en de bergen op de achtergrond! Ik koop ook gewoon papier, en het liefst toch van MD.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. inderdaad het maja papier is zo mooi, er ligt hier nog wel wat maar zijn maar snippers , eigenlijk eerst een s opmaken, maar dat gaat inderdaad nooit lukken.
    Heel leuk kaartje, gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow....wat een gave kaart is dit Lisanne....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een mooi en lief kaartje met dat schattige knulletje!
    Ik heb best veel papier en andere spullen maar als ik iets leuks zie koop ik het! Maar ik heb me nu ook voorgenomen om minder te kopen en eerst eens wat op te maken! Hopelijk lukt dat!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart met dit schattige jongetje.
    Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige kaart geworden Lisanne met al deze mooie materialen van Maja. Supereluk met dce bergen erop. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een superkaart heb je gemaakt Lisanne, echt winters en natuurlijk het mooie Maja papier. Knappe berg heb je gemaakt! Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het papier is erg mooi van Maja en leuk met een passend plaatje er bij. Ik maak niet eerst niets op, maar koop gewoon weer nieuw, haha. Van de week weer een bestelling binnen gehad. Ik kan wel 100 jaar vooruit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kerstkaart Lisanne, mooi dessin-papier en leuk plaatje heb je gebruikt. Ik heb best veel papier en spulletjes maar als ik heel mooi papier zie of leuke spulletjes dan koop ik die. Het is mijn enige hobby en ik geniet er volop van. Als ik ooit kleinkinderen mag krijgen kunnen ze maar knutselen bij mij hihi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt de verschillende materialen goed met elkaar gecombineerd tot een heel mooie kerstkaart. Gelukkig maar dat we niet snel zonder knutselspullen zullen zitten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Lisanne.
    Wat een leuk plaatje en mooi dp.
    De berg op de achtergrond heb je mooi gemaakt.
    Leuke details.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi Lisanne deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. toffe kaart, heel mooi papier, leuk plaatje, ....
    Tja, papier, ik denk dat ik er heb voor de rest van mijn leven, maar zo verleidelijk he...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaart, Lisanne, goed gecombineerd, al die spullen uit je kast.
    En heel herkenbaar. Iedere keer neem ik me voor om wat op te maken, maar dan zie ik weer iets leuks en komt er toch weer iets nieuws in de kast...
    Maar nu probeer ik echt een pakketje tot de laatste snipper op te maken...
    Bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn om je spulletjes op te maken, ik doe dat ook en vind het lekker opruimen :) Het zijn ook mooie spullen die je hebt, dus jammer om ze niet te gebruiken. Mooie kaart! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Lisanne,
    wat een leuke kaart! EN ja zeker, papier opmaken gaat niet lukken denk ik. Soms een blokje, maar het weerhoudt en er niet van om af en toe wat nieuws te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaartje is weer schitterend. Ja en papier heb ik ook heel veel, en ook ik koop telkens wel weer wat nieuws. Er komen ook zoveel mooie dingen steeds voorbij. Opmaken gaat ook bij mij niet lukken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen