vrijdag 4 maart 2022

Borduurpatroon

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik ruim een week ziek, niet heel erg gelukkig en gelukkig ook negatieve coronatesten, maar... voorzichtig blijf ik wel even. Dus ik ben al even niet bij mijn moeder geweest waar alle scrapspullen liggen, maar borduren is ook leuk om te doen. Ik heb het Paasei CR1497 voor de dag gehaald en er een patroontje voor uitgewerkt, omdat ik even wat anders wilde dan de patroontjes die vorig jaar langs kwamen... Mocht je het patroontje leuk vinden, hieronder staat er een foto van en kun jij hem ook maken! Volgende week ga ik er een kaartje mee maken.



Tot gauw met een kaart: gelukkig heb ik nog een voorraadje kaarten om te laten zien, dus wat dat betreft merken jullie niet dat ik hier aan het uitzieken ben...

Fijne dag! Geniet van het zonnetje!

Hobbygroet,
Lisanne

18 opmerkingen:

  1. Balen dat je ziek bent maar gelukkig geen Corona, hier wel 2 coronazieken in huis, morgen de 5de dag, maar eentje is voorlopig nog niet opgeknapt.
    Fijn dat je je nog bezig kunt houden, mooi geborduurd, en lief dat je het deelt.
    Groetjes Elly en heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap !!!!
    Leuk dat ei !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap en zo te zien kun je je wel bezighouden! Mooi geborduurd ei.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk zo`n borduurwerkje, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat naar dat je zo ziek bent! Gelukkig kan je wel aan de hobby! Leuk paasei heb je gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattig paashaasje, Lisanne.
    En veel beterschap, hopelijk knap je snel weer op!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geborduurd Lisanne
    Beterchap
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk eitje met het borduurwerk knap gedaan!Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Lisanne,
    Beterschap voor jou, hopelijk knap je snel weer op. Erg mooi geborduurd dit paasei. Prachtig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je heel leuk ontworpen, het is een gezellig ei geworden.
    Heel veel beterschap, ik hoop dat je weer snel helemaal hersteld bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He, wat naar dat je ziek bent. Gewoon griep bestaat ook nog. Beterschap!
    Je borduurtje is wel heel grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi paasei wat een leuk patroontje heb je gebruikt
    altijd vervelend om ziek te zijn ik wens je langs deze weg beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel beterschap Lisanne.
    Lekker om dan te kunnen gaan borduren, ook een mooi tijdverdrijf.
    Leuk patroontje heb je uitgewerkt.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel beterschap! Gelukkig ben je niet al te ziek, maar lastig is het wel! Je paasei ziet er leuk uit met de paashaas, het is ook wel eens leuk om iets anders te doen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat netjes geborduurd Lisanne, er zal wel weer een mooie kaart mee komen! Als je even op mijn blog kijkt, wens ik je niet alleen hier vandaan, maar ook van daaruit van Harte beterschap! Hoop dat je toch nog een beetje van het weekend kunt genieten..
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat geborduurde paaseitje!
    Akelig dat je ziek bent, heel veel sterkte en hopelijk ben je snel weer op de been.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je borduurtje is heel lief Lisanne.
    Vervelend dat je ziek bent ,beterschap!
    Je vorige kaart is ook super mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap Lisanne!! Doe maar kalm aan. En dit is toch ook heerlijk om mee bezig te zijn.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen