donderdag 24 maart 2022

Pootje voor jou

 Hallo allemaal,

In de Marianne Design groep op Facebook had ik pas een super tof setje met 2 hondenmalletjes en stempels gewonnen. Natuurlijk kon ik het niet laten om er gelijk mee aan de slag te gaan... Het is een kaart met heel veel verschillende gebruikte materialen geworden, zie de lange lijst onder de foto. Achter het kozijn heb ik een wolkenrand van vellum gemaakt en dat heb ik vastgemaakt met de EZ runner, net als bij mijn huisjeskaart pas. Er kwam meerdere keren de vraag wat het is en waar je het kunt kopen: ik heb het via HobbyVision gekocht *klik hier voor de link*, maar waarschijnlijk is het wel bij elke hobbywinkel verkrijgbaar... De keien van het Boeddha beeld heb ik als stoepje verwerkt, nagebootst van het plaatje. Nog een paar kleine dingetjes in het gras en libelles in de lucht maken mijn kaart af. Het schudmateriaal met de hondenpootjes vond ik er goed bij passen, dus uit de ronde mal een cirkel gestanst en een blister erin gemaakt met het plaatje erachter.


Dutch Doobadoo: 470.784.103

Marianne Design
Designpapier: PB7063
Wolken + grasrand (van vellum): CR1583
Plaatje: AK0079
Cirkel pootjes: LR0754
Stenen: LR0727
Bloemetjes: COL1505
Hondenaccessoires: COL1487
Libelles: CR1582
Pootjesstempels: CS1088
Tekststempel: HT1607
Banner: CS1058
Enamel Dots: PL4516

Geniet van het mooie weer! Ik ga zo even aan de wandel naar de brievenbus, weer wat envelopjes voor (bijna) jarigen uit Blogland op de post doen. Fijne dag!

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met al deze verschillende soorten snijmallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart. Het schudmateriaal is superleuk bij het plaatje en de pootjes-malletjes en -stempel. Het hondje heeft wel zin om met de libelles te spelen zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met bijpassend schudmateriaal Lisanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattige schudkaart s het geworden met dat leuke hondje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Mooi met die hondenpootjes als schudmateriaal.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met deze mooie materialen. Leuk dat je ze gewonnen hebt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart heb je gemaakt met al die leuke stansen en stempels! De schudpootjes zijn er superleuk bij!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Lisanne,
    Wat een gave kaart heb je weer gemaakt. echt heel mooi gedaan. Leuk hoor, dat je ze gewonnen hebt, wat een geluk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke plaatjes stempeltjes en andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een lieve kaart gemaakt Lisanne, leuk al deze materialen bij elkaar! En mooi bijpassend schudmateria al heb je gebruikt. 'n Heel vrolijk kaartje. 🙂 Mooie dag nog en alvast een fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je met je prijsje meteen aan de gang bent gegaan. Ik heb de schudvensters ook gekocht, gister een kaatje mee gemaakt en komt zondag op mijn blog. Leuk om hiermee te werken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk schattig schudkaartje, Lisanne
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke shaker kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen