maandag 25 oktober 2021

Lezen en warme choco

 Hallo allemaal,

Meestal maak ik 1 knipvel niet in 1 keer of achter elkaar op. Vaak 1 plaatje en dan weer wat anders, maar bij dit vel had ik gelijk al meerdere ideeën in m'n hoofd en vond de kleurencombi's zo leuk, dat ik er gelijk 3 had gemaakt. De andere 2 heb ik al eerder laten zien en als je die ook gezien hebt, zie je wel dat het toch 3 totaal verschillende kaarten zijn geworden. Op dit plaatje zag ik de mok met marshmallows en dat deed me denken aan de mok van Marianne Design. Die had ik erbij gepakt en zo ontstond het idee voor deze kaart. Zelf heb ik vaak banners of labels met een tekst op mijn kaarten en wilde het een keer anders, dus heb ik de tekst op de mok gestempeld. Voor wat meer kleur en 'verlichting' op de donkere guirlande heb ik er waxinelichtjes tussen geplaatst uit een oudere mal.


Marianne Design
Plaatje: VK9594
Designpapier: PK9172, PK9170
Rhine stones gold: CA3155
Tekststempel: CS1067
Mok + lepel + marshmallows: LR0687
Houtschijven: LR0684
Dennenappeltakken: LR0550
Kaarsjes: CR1424
Ronde mal: LR0693
Besjes: LR0628
Groene tak: CR1432
Dennentakken: LR0683

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben op gedaan en zie jullie graag bij een volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje...ziet er heel knus uit.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit Lisanne.
    Er is ook zoveel te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gaaf kaartje is het geworden leuk de kaarsjes tussen het groen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gezellig kaartje, Lisanne
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die is leuk gelukt!! En tof om die waxinelichtjes er tussen te zetten. Voor een extra touch. En ja ik doe het juist anders. Als ik eenmaal aan een vel begin maak ik meestal wel direct de helft van de plaatjes op. Ieder z'n ding toch??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en heel leuk die waxines tussen het groen en deh outschijven.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Lissane, heel gezellig met de lichtjes fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Lisanne en leuk dat je bij een plaatje meteen ene idee krijgt. Wel handig, ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Lisanne,
    Wat een gave kaart. Die is echt super mooi geworden. Zo gezellig cozy gevoel krijg je hierbij.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart Lisanne. Leuk met die mok er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige sfeervolle kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Lisanne.
    Leuk dat je de mok op het plaatje terug laat komen op de kaart.
    Leuke details en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen