zaterdag 23 oktober 2021

Goodbye summer

Hallo allemaal,

Met het koude, gure herfstweer is het niet moeilijk om herfstkaartjes te maken. Ik heb de herfstmaterialen van Marianne Design weer voor de dag gehaald en heb uit het spinnenweb een cirkel gestanst, waarin ik een shakergedeelte heb gemaakt. Het schudmateriaal bestaat uit allemaal pailletten en kraaltjes in herfstkleuren en er zitten ook kleine zonnebloemen bij, die je ook op het plaatje en op het uitgestanste malletje ziet. Ik kwam ook nog een leuk vosje in onze mallenverzameling tegen en die heb ik op de boomstronk gezet. De tekst heb ik met embossingpoeder op de boomstronk met een heattool gemaakt, even iets anders dan altijd labeltjes en banners...


 Marianne Design
Plaatje: VK9546
Designpapier: PK9138
Spinnenweb: LR0430
Blister: LR0025
Tak: LR0558
Bladeren: CR1336
Mos + paddenstoelen: LR0623
Zonnebloem: LR0361
Boomstronk: LR0630
Vos: CR1341
Tekst: MM1630

Shakermateriaal: Picket Fence SQC-117

Deze kaart stuur ik in bij Double D challenges

Een fijn weekend!

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Fabulous creation Lisanne! Beautifully crafted! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Sunflowers’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een herfstbeauty Lisanne. Mooi die warme kleuren en leuk die tekst op de boomstronk. Tof schudmateriaal heb je gebruikt, ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige herfst/shakerkaart in die warme kleuren, en leuke details die er te zien zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige herfstkaart.
    Zoveel mooi herfstmateriaal op te zien.
    Ontzettend leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dit zijn "de" herfstkleuren Lisanne, warme kleuren. Wat ik deze herfst mis al ik buiten wandel, zijn deze kleuren, ik vind het nog zo groen, ook de bomen staan nog volop in blad! Dus....ik ben blij met jouw prachtige herfstkaart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi deze echte herfstkaart! Goed idee om een cirkel uit het spinnenweb te stansen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, deze past inderdaad bij het herfstweer.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie herftstkaart in deze warme kleurtjes, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke herfstkaart, lisanne
    En dan ook nog een schudmodel, heel mooi al die warme kleurtjes bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje in de herfst kleuren, leuke mallen heb je gebruikt en wat een schattig vosje staat er onder aan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie herfstkaart, mooie plaatje alles past perfect.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk kaartje. Goed idee om cirkel uit het spinnenweb te halen. Geeft een erg mooi effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautifully created with so much fun detail! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige herfstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful sunflowers and project, love the colours for our current challenge, SUNFLOWERS … Thanks for joining in at [aNNie Designer for Double D challenges
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen