zaterdag 16 oktober 2021

Jullie babypost voor Jalise & kaart kleinkind

Hallo allemaal,

Dat Jalise geboren werd was al een groot cadeau, maar de post die in de weken daarna op de mat viel was ook een cadeau: zo ontzettend mooi al die kaarten! Hele verschillende kaarten... Ik heb ze even allemaal bij elkaar op de foto gezet, ook de kaarten die we hadden staan, omdat ze in zo'n mooi model gevouwen worden en als ze staan beter tot hun recht komen. 14 november ben ik jarig en tot die tijd hangen de babykaartjes hier en dan verhuizen ze naar de babykamer en komen de verjaardagskaarten hier te hangen. Nogmaals dank-jullie-wel voor al het moois wat jullie gestuurd hebben, het zijn er echt ontzettend veel! Zal Jalise later vast heel leuk vinden, want we gaan ze bewaren en misschien wordt zij daardoor ook een kaartenmaakster als ze ziet hoe leuk echte post is... Wie weet, ik hoop er stiekem op, want knutselen met m'n eigen moeder vind ik ook erg leuk en zou leuk zijn als het in de familie door blijft gaan, maar zo ver is het nog niet... Eerst genieten van de babytijd




In blogland was er nog meer babynieuws en een kaartje die een tijdje geleden naar Hetty is verstuurd heb ik hier nog niet laten zien en laat ik hier zien nu we toch al druk met babypost zijn. Hetty is oma geworden van een kleindochter en voor haar heb ik het volgende kaartje gemaakt:


Dutch Doobadoo: 470.713.206

Marianne Design
Van harte cirkel: CR1560
Plaatje: HK1709
Fles: LR0575
Rammelaar: LR0307
Label: CR1510
Tekststempel: CS1051
Sterretjes: CR1503
Designpapier: PB7058

Een heel fijn weekend & tot gauw in blogland of in je brievenbus! Ben met een aantal kaarten bezig voor een aantal jarigen en nog 2 verlate post door omstandigheden... Maar nooit te laat voor een verjaardagskaart zeggen ze toch?

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schommelkaart voor de kersverse Opa en Oma, en ook lekker stoer door het kraft achter het roze. Gezellig dat de babykaarten nog steeds hangen, maar binnenkort weer eens wat anders;-) En blijf vooral genieten van je kleine meid, want het gaat allemaal zo snel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi schommelkaartje leuk model leuke kleurtjes dat kraft met roze en een schattig plaatje
    wat een gezellige slinger met al de geboortekaartjes eraan fijn dat je er zo van geniet, en ook lekker genieten van je klein meid want het gaat zo snel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig die kaartenslinger Lissnne
    Ja echte post is superfijn en zeker als het zelfgemaakt is, zo vind ik je gemaakte wiebelkaartje ook zo leuk mooi van model en kleur!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw kaart is geweldig, voor oma Hetty! En wat ben je verwend zeg, met al die kaarten. Heel leuk!! Mooie herinnering voor Jalise later.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit met verbazing je post te lezen Lisanne en zie dat jullie opnieuw een dochtertje hebben gekregen. Ik heb even teruggelezen in je blogberichten maar kan niet vinden wanneer ze geboren is.
    Wat bijzonder zeg en ik wil jullie dan ook nog van harte feliciteren met de geboorte van Jalise. Prachtige naam!
    Ik hoop van harte dat alles goed is gegaan en dat jullie kunnen genieten van jullie meiden.

    Lieve groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie kaarten hebben jullie gekregen voor de geboorte van Jalise, echt genieten dus.
    Het kaartje dat onze kant op kwam is ook al zo mooi, echt genieten hé van al die post.
    Op naar je verjaardag ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Lisanne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jalise. En wat een mooie kaarten heb je gekregen. heel tof. De kaart die je hebt gemaakt is ook heel gaaf.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi gezicht al die prachtige roze kaartjes! ik kan me voorstellen dat je hier nog even van geniet hoor.
    Jouw kaartje is ook heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd zo'n leuk gezicht om al die kaarten te zien hangen. En je eigen kaart heb je ook weer zo leuk gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk dat je zoveel post hebt gekregen bij de geboorte van Jalise! Jouw kaartje is ook erg lief en wat een leuk model!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen