donderdag 21 oktober 2021

IJsbeertje - Fijne Feestdagen

Hallo allemaal,

Hebben jullie de plaatjes van de ijsberen of de stempels ook al? Ze zien er heel schattig uit en het leuke van deze collectie vind ik dat de kleurencombi heel uniek is met de blauw-mint-grijs-lichtbruin-tinten: leuk voor de variatie met Kerstkaarten maken. Enige nadeel vind ik altijd met zulke plaatjes en dierenmallen dat ik die niet zo snel naar iemand stuur die zelf geen kaarten maakt... Dan kies ik vaak voor iets 'neutraals' met bloemen of een fotoplaatje, zoals bij m'n herfstkaart van gisteren. Beide vind ik leuk om te maken, maar eigenlijk 2 totaal verschillende soorten producten die je dan gebruikt. Gelukkig heb ik beide nodig: voor blogmaatjes en voor familie/kennissen, dus maak ik ze niet voor niks ;) 

Nu hopen dat de postzegels niet veel duurder worden na Oud en Nieuw, want meestal kosten kaarten me wel 2 postzegels en met een grote stapel verjaardagskaarten tikt dat dan wel aan, maar heb het er wel voor over, want wat is leuker dan echte post? En om zo te passen en meten dat het maar 1 postzegel kost vind ik ook zo'n gedoe, dan gaat het 'ontspannen doen wat je leuk vindt' er een beetje af, dus ik doe gewoon wat er in me op komt. Zo ook met deze kaart:


Marianne Design
Plaatje: AK0088
Designpapier: PB7062
Glitterpapier: CA3104 (wit), CA3147 (mint)
Tekstmallen: CR1561
Blister: LR0025
Berken: CR1337
Boomstam: LR0680

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Een fijne donderdag & tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

27 opmerkingen:

  1. Heel mooi en idd zeer schattig, nee heb deze afbeeldingen niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en ik vind de plaatjes heel lief, maar heb ze ook niet.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart maakte je Lisanne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk ijsberen kaartje! Ze zijn zo lief. Ik heb de stans en het setje van de stempeltjes met bijpassende stans. Er komen er bij mij vast nog heel veel kaarten met deze lieve beertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie winterse kerstkaart voor week 42 Lisanne met mooie stanzen
    Die boomstam met sneeuw vind ik zo leuk , dank voort meedoen
    Groetjes Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Lisanne!
    Nee ik heb er nog niets van. Dit jaar heb ik mezelf even een halt toe geroepen. Er lag weer zoveel leuks aan nieuwe spullen in de (web)winkels. Ik wacht tot mijn verjaardag. En misschien Sinterklaas. Als ik zie wat ik afgelopen jaar gekocht heb en nog niet gebruikt....
    En wat de postzegels betreft denk ik er precies zo over als jij. Ik reken ze gewoon bij mijn hobby. Als je kaarten maakt, weet je dat het wat kost als je ze opstuurt. EN jammer als er dan 2 postzegels op moeten, maar dan is het niet anders.
    Je kaart is echt super! Zo leuk met dat schudgedeelte. En als ik dan jouw kaart zie wil ik bijna overstag gaan, zo leuk vind ik de ijsbeertjes en het papier....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de schattige ijsbeer, ik heb gisteren de stempels besteld die vind ik zo leuk helaas hadden ze het knipvel niet meer maar dat komt wel weer
    leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig lief leuk kaartje, en ja die postzegels vind het ook zonde geld, maar net als GerJanne reken het gewoon bij de hobby, en knutsel en stuur lekker wat af!!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk dit kerstkaartje, Lisanne!
    Heel mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke schutkaart met het ijsbeertje.
    Ja de postzegels worden elk jaar duurder.
    Maar hobby kost geld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een een superleuke kaart met dit schattige ijsbeertje! Ik heb het zelfde met deze plaatjes en dierenstansjes, dit stuur ik ook niet naar iedereen, dus probeer ook wat af te wisselen. Hier is vorige week al bekend geworden dat de postzegels weer duurder worden, dus ik sla er nog even wat in.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart. Leuk dat je er een schudkaart van hebt gemaakt leuk schudmateriaal. heb je erin... Superleuk gemaakt. Deze materialen zijn zeker erg mooi. Herkenbaar het verschil tussen mensen die zelf kaarten maken en anderen... Ik moet ook altijd 2 zegels plakken. Wil ook geen rekening houden met het gewicht als je een kaart maakt.. Dan is de lol eraf. Misschien voor de zekerheid maar wat postzegels inslaan..
    Dat scheelt dan iets. Wij blijven ook gewoon lekker door sturen... Gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Lisanne....jij hebt dus ook de leuke plaatjes al gebruikt....ik vind ze prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    De ijsberen zijn zeker heel erg leuk en ze kleuren zo mooi bij het dp.
    Het is zeker jammer van de postzegels, maar je moet iets over hebben voor je hobby ....
    Ik sla ook altijd flink in maar duur blijft het .
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super lief kaartje! Ik heb de berenstans en de stempels gekocht en ik stuur ze ook naar mensen die zelf geen kaarten maken en ik hoop dan maar dat ze het leuk vinden! Ik plak ook altijd 2 postzegels op de verjaardagskaarten.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Lisanne! Schattige plaatjes!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart weer Lisanne. Erg gaaf geworden. De ronde mal vind ik zo tof, hopelijk is hij snel weer leverbaar, want ik wil hem nog zo graag. haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Meestal komt er in het nieuwe jaar wel weer een ophoging van verzendkosten, bij mij is een kaart standaard al 2 zegels, en heel af en toe 1...ik vind het prima, ik laat me er niet door weerhouden als ik een kaart aan het maken ben, het is wat je zegt, je doet er op wat je op dat moment leuk vind. Jouw kaartje is heel erg gaaf geworden, leuke nieuwe spulletjes zijn het. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb de plaatjes én het leuke bijpassende papier, maar alleen nog geen tijd gehad om er wat mee ta gaan maken. Jouw kaart is erg leuk. En wat die postzegels betreft, het is niet anders.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele leuke kerstkaart Lisanne en ik reken ook de postzegels bij mijn hobbybudget. Echte post is zo veel leuker hihi.
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wat een leuke kaart! Ik heb ook wel van die kaarten die ik niet naar iedereen stuur (met name met Eline's diertjes), maar die kunnen dan zeker wel naar andere kaartenmakers. Ik vind deze heel geslaagd! Gelukkig mag kerstpost tot 50 gram ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kaart en ja alles word duurder maar ik vind kaarten maken te leuk om daarom geen kaartjes meer sturen,dus ik blijf gewoon kaarten maken
    Groetjes karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat istie leuk geworden, Lisanne. Ik heb een tijdje geprobeerd om de kaartjes zo licht mogelijk te houden, maar uiteindelijk wogen ze toch nog 21 gram en moesten er 2 postzegels. Dus nu maar ongedwongen kaartjes maken en met 2 postzegels versturen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuke kerstkaart met dat berenplaatje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja ze zijn super leuk die ijsbeertjes, ik heb ze ook besteld. Ja en ook ik reken de postzegel bij mijn hobby. En ook stuur ik dit niet naar oudere mensen die geen kaarten maken, want dan denken ze dat ze een kinderkaart krijgen. (die ervaring heb ik dus wel eens gehad} Zij hebben geen idee wat er hip is in kaartenmaakland.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen