donderdag 14 januari 2021

koekje bij de thee

 Hallo allemaal,

Meesten van jullie hebben vast al wel gezien dat mijn moeder en ik kaarten maken voor het challengeblog van Daantje... Afgelopen maandag was Daantje jarig en zijn we voor haar aan de knutsel gegaan met het thema high tea. Ik heb voor blauwe tinten gekozen en m'n moeder voor roze. In de supermarkt kwam ik bijpassende theezakjes tegen en die heb ik in het houdertje gedaan...


Gebruikte materialen:
Collagevel Daantje 1172
DDBD: 470.713.036, 470.713.760
Joy! crafts, Noor! Design: 6002/0340, 6002/0331, 6002/0539, 6002/1514, 6410/0465

Bedankt weer voor je bezoekje en de gezellige reacties telkens weer, dankjulliewel daarvoor, dat maakt het bloggen erg leuk!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige high-tea kaart. Leuk dat je bijpassende theezakjes vond.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en gezellig kaartje en wat goed gevonden dat bijpassende theezakje! Ik hoop wel dat het thee is die je lekker vindt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke gezellige kaart Lisanne.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat leuk geworden! Hele mooie kleuren combo.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk model kaart, zeker voor een theeleut. Ook de aankleding heb je top gedaan Lisanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Lisanne, heb je schitterend gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou kaart is prachtig geworden in deze kleuren Lisanne, tof dat zakje voor de thee, en het leuke labeltje met de mini theepotjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit kaartje zit vol met hele mooi details. Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een prachtige creatie, fantastisch bedacht! Alles is zo mooi op elkaar afgestemd en er is veel te zien en toch niet overvol. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en wat leuk met die theezakjes houder! Enig! En wat gaaf dat dat theezakje zo mooi kleurt! Of had je eerst de thee gekocht en toen het papier erbij gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem erg leuk!! Twijfel om hem nog aan te schaffen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk, zo'n grote theezak! Ik ben een echte theeleut, dus dat spreekt me enorm aan! Feestelijke kaart en heel leuk dat je echte theezakje een bijpassende kleur heeft.
    Ik ga ook nog even bij je moeder kijken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een prachtige kaart voor Daantje gemaakt Lisanne. Leuk model en mooie details ..leuke kleuren En mooi papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen