maandag 18 januari 2021

Bingo kalender

Hallo allemaal,

 Vorige blogpost was ook gemaakt met kalendertjes, maar daar voor nieuwjaar. Nu weer een kalender, maar voor een verjaardag in een heel andere stijl. Als je goed kijkt zie je een cirkel om 14 januari: toen was Gerie jarig en naar haar heb ik deze kaart verstuurd. Mintay papiertjes heb ik nog niet zo vaak gebruikt en had er wel weer zin om mee aan de slag te gaan, tegelijk ook als reminder voor Creatief met Hobbyshop Daantje letter 'B': hier de 'B' van bingo, bloemen en brad.


Gebruikte materialen:
Card deco: CDEMC002
Mintay: Free Bonus 2019, MT-LIF-08, MT-FLO01, MT-FLO02
Studio Light: STENCILIN133

Zelf stuur ik deze kaart in bij Girlz Creative Crafts en Craftyhazelnut's Patterned Paper

Leuk dat je weer kwam kijken & een feestje om elke keer weer jullie reacties te lezen: dankjulliewel!

Hobbygroet,
Lisanne

23 opmerkingen:

  1. Wow....wat een schitterende vintage kaart heb je voor Gerie gemaakt Lisanne.
    Voor mij is vintage heel moeilijk....ik denk al snel dat er teveel op zit.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier houdt Gerie zo van dus schot in de roos Lisanne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor Gerie gemaakt Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor daar is ie, ik had je al bedankt hè Lisanne! Prachtig is ie helemaal mijn stijl...dikke merci!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend klembord heb je gemaakt, Gerie was er heel blij mee(lees ik hierboven) en begrijpelijk...
    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleuren zijn dit! Mooi kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wart een prachtige kaart, dit past ook helemaal bij Gerie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig dit klembord met kalendertje. Blijft vast het hele jaar staan bij Gerie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!!! Dit heb je wel ff prachtig gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg. Wat heb je dat mooi gedaan. Gerie houdt hier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Gerie,
    zo leuk met de verjaardagskalender.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gemaakt Lisanne.
    Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi kaartje leuk die kalendertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Lisanne, wat heb je dit mooi gemaakt zeg. En wat een leuk idee om er een kalendertje op te verwerken. Ik las dat je mij bent gaan volgen, super leuk, ik volg jou nu ook :-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hele mooie kaart
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie verjaardagskaart
    groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful creation! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge this month. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen