donderdag 7 januari 2021

Kerstserie cirkels

 Hallo allemaal,

Daar zijn we weer en met het goede voornemen om Kerstkaartendonderdag nu trouw mee te gaan doen, gaan we vandaag van start. Eind 2020 kwam ik een beetje in Kerstkaartenstress en dat wil ik niet weer... Normaal maak ik elke keer iets nieuws, maar toen had ik een paar serietjes gemaakt, omdat dat sneller ging en ik iedereen wel een kaart terug wilde sturen, wat gelukkig ook gelukt is :) Hopelijk is bij iedereen de kaart inmiddels bezorgd! De serie voor vandaag is gemaakt met een mooie Anja mal. Samen met m'n moeder heb ik daarmee geknutseld, ook zij laat haar kaart daarmee vandaag op haar blog zien. Een hele andere dan de mijne! Mijn resultaten:




Marianne Design
Plaatjes: VK9548, VK9547
Papier: Canadian Fall PK9138
CreaTables: LR0393, LR0439, LR0440
Designfolder: DF3418
Tekststempels: CS0991, CS0979

Deze kaarten stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Tot de volgende kaart(en)!

Hobbygroet,
Lisanne

25 opmerkingen:

  1. Zo jij gaat meteen lekker vaan start met 3 mooie kerstkaarten Lisanne. Die plaatjes blijf ik lief vinden en ze komen op dit leuke kaartmodel mooi tot hun recht.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je drie prachtige kaartjes gemaakt Lisanne!
    Ze zijn allemaal net een beetje anders maar zo leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toe maar, direct 3 prachtkaarten met die leuke mal!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 schitterende kerstkaartjes zijn dit Lisanne...inderdaad heel anders dan die van je ma...maar hebben ook prachtige plaatjes erop...TOP!!!
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes leuk met die cirkels en de schattige plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan. De plaatjes passen er zo mooi op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie leuke kaarten met die snoezige plaatjes, dat is al een mooi begin voor het nieuwe jaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerstkaartenstress is niet fijn, Lisanne. Dus hartstikke goed dat je er alweer drie klaar hebt. Mooie afbeeldingen, mooi gecombineerd.
    Fijn om je weer te zien bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie serie is het geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Drie leuke kaarten geworden Lisanne. Niks mis mee met in serie werken. Ik vind het zelfs leuk om een serie bij elkaar horende kaartjes te zien, al stuur je er maar eentje naar elk - haha ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om weer samen met je moeder te kunnen knutselen.
    Deze kaarten zijn alle 3 erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie mooie kaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige serie kerstkaarten Lisanne.
    Die plaatjes heb ik ook nog liggen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt Lisanne! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Lieve groetjes Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Zo af en toe toch wel erg makkelijk om een serie te maken, vooral als het snel moet.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn alle 3 echt super leuk geworden.
    Als je veel moet maken, dan is een serie wel heel handig, en daar is ook helemaal niets mis mee.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaarten! Wat zijn de plaatjes schattig, het uiltje is mij favoriet. Ik vind het ook wel eens handig om kaarten in setjes van twee of drie te maken en zeker als je veel kaarten nodig hebt is het prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk Lisanne! Gisteren is je kaart bij mij aangekomen; hij staat te pronken in de boekenkast! Dank je wel. Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten en jij bent lekker bezig, meteen drie en het jaar is net een week oud! Ik ga nu snel bij je moeder kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie serie kaarten, en waarom ook niet...ze gaan toch naar verschillende mensen. Maar ik snap je wel..doe dat ook niet gauw.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten Lisanne goed bezig. Je leuke kaart/kalender is gisteren aan gekomen, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn stuk voor stuk schitterend Lisanne!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het zijn mooie kaarten geworden Lisanne. leuk met deze plaatjes. Je kan met deze mal vele kanten op. Je kan er ook een leuk ronde borduurtjes in maken... Dat heb ik vorig jaar gedaan... Toevallig heb ik donderdag ook kerstkaarten met deze mal gemaakt. Weer heel anders dan die van jullie. Het worden hele mooie kleine kaarten. Fijn weekend alvast. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi die kaartjes ! Bedankt voor de tip over het Challengeblog, heb gelijk mijn kaartje geplaatst :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige serie kaarten Lisanne, Ik herken het met te laat beginnen. Mijn voornemen is ook om dit jaar eerder te beginnen (deze maand) groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen