dinsdag 21 april 2020

Voor jou

Hallo allemaal,

Aparte situatie hè nu met dat coronavirus. Hier in de familie gelukkig nog geen coronapatiënten... Hopelijk bij jullie ook niet! Hier is nu extra hobbytijd, dus de nodige kaarten zijn weer gemaakt, alleen de blog nog even bijwerken. Bij het Marianne Design Challenge Blog is de uitdaging deze keer een vintagekaart. Afgelopen week kreeg ik de bestelling met nieuwe hobbymaterialen binnen en daarbij zat o.a. het stencil van Studio Light 274 en die heb ik als basis gebruikt voor deze labelcadeaukaart. De rest van de materialen zijn allemaal van Marianne Design. 
 Marianne Design 
Knipvel: VK9536
Papier: PK9166
Creatables: LR0219, LR0574
Craftables: CR1356
Pearls: CA3132
Enameldots: PL4512
Deze cadeaukaart stuur ik in bij Marianne Design

Blijf gezond en tot de volgende post!
Hobbygroet,
Lisanne

18 opmerkingen:

  1. Prachtige labelcadeaukaart mooie stansen Lisanne.
    Blijf gezond groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lisanne,
    Hele leuke label is dit hè, ik vroeg me af hoe groot ie is in cm. kun je hier op je blog mijn vraag beantwoorden, het is altijd zo slecht om in te schatten bij webwinkels en al erg op gelet of er afmetingen bij staan maar niet kunnen vinden. Je hebt nog heel veel leuks op de label gedaan en geld op een mooie manier bij gesloten zo...enig kadootje!
    pas goed op jezelf! lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een tof cadeautje heb je met dit mooie label gemaakt! Leuk hoe je het versierd hebt met de bloemen en lintjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kado/ met label kaart.
    Leuk hoe je het geld verpakt hebt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie vintage label heb je gemaakt Lisanne!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi vintage label. Alleen het geld is niet vintage ;-)
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vintage kadolabel Lisanne,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Lisanne! Altijd leuk om met nieuwe spullen aan de slag te gaan he? Bij mij kwam vandaag ook wat binnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW, wat een onwijs tof mooi vintage-label heb je gemaakt, Lisanne! Schitterend stencil heb je gebruikt!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf, deze vintage label, zo mooi met die pocket.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige label Lisanne. Je kunt er nog best wat op kwijt ook.
    Gezellig dat je meedoet met onze callenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi LIsanne! Ik vind deze mal ook zo gaaf, die ga ik zeer zeker aanschaffen, je wordt zo hebberig he.
    Lief dat je mijn blog gaat volgen, jij maakt ook mooie creaties zag ik net. Vanaf nu zie je me vaker verschijnen, ook volger hier geworden ;)
    Wens je een fijne dag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige cadeau labelkaart heb je gemaakt Lisanne. Wat leuk om zo het geld erin te doen. Leuk vintageplaatje heb je gebruikt. Wij zijn gezond... maar helaas mijn moeder heeft een milde vorm van corona. Gelukkig vallen de klachten mee,Maar het was wel schrikken... Hopelijk loopt het met een sisser af. Jullie alle goeds en gezond blijven! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi vintage label heb je gemaakt leuk dat je er ook geld in kan doen mooie mallen heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk vintage label!! Gaaf modelletje. Weer heel wat anders om te maken maar wel tof. En leuk om zo geld te geven.
    Fijne koningsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen